خانه > اخبار دعوت یمانی > حمله نیروهای حکومتی ایران به عزاداران قم در شب تاسوعای حسینی!

حمله نیروهای حکومتی ایران به عزاداران قم در شب تاسوعای حسینی!

حمله نیروهای حکومتی ایران به عزاداران قم در شب تاسوعای حسینی

در شب تاسوعای حسینی امسال در شهر مقدس قم منطقه پردیسان در حالی‌که عزاداران حسینی در مجلس روضه مشغول به عزاداری بودند، نیروهای حکومتی در یک اقدام ناجوانمردانه و ناگهانی با شکستن حریم روضه سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، قفل درب را شکسته و با ایجاد رعب و وحشت برای زنان و کودکان بی‌گناه به بدترین وجه ممکن به ضرب و شتم مردان پرداخته و با باتوم برقی و سایر ادوات، ایشان را به مکان نامعلومی بردند.

همچنین بخوانید: شرح واقعه حمله به عزاداران قم در شب تاسوعای حسینی از زبان یکی از عزاداران انصار

گفتنی‌ست، یک نفر از خانمها باردار بوده و احتمال سقط جنین برای ایشان وجود دارد. بچه‌های بی‌گناه تا ساعت‌ها ضجه میزدند و نیروهای حکومتی با محاصره آن مکان عملا مانع آمدن تاکسی تلفنی و یا هر فرد کمک رسان از محارم خانمها شده بودند. بانوان تا نزدیک صبح مبهوت و نگران از سرنوشت مردانشان و این اقدام معلوم الحال گریه و ناله می‌کردند.

رادیو زمان ظهور ؛ حمله نیروهای حکومتی ایران به هیئت عزاداری انصار امام مهدی(ع) در شب تاسوعای حسینی!

  تنها جرم این عزاداران ایمان به فرستاده امام مهدى (ع)، احمدالحسن یمانی موعود می‌باشد
  • به راستی این همه مخالفت با فرستاده امام مهدی (ع) برای چیست؟!
  • آیا از عذاب الهی هراسی ندارید؟!

عذابی بخاطر مخالفت‌ها و سرپیچی از رسول و وصی امام مهدی (ع)، سید احمد الحسن یمانی آل محمد (ع).

این اقدام درحالی انجام شده که فرستاده امام مهدی (ع)، برای اثبات حقانیت خود با قانون معرفت حجت‌های الهی استدلال کرده‌اند و اعلام داشته‌اند هیچ گونه دشمنی با هیچ حکومتی ندارند و دعوتشان عقیدتی بوده و وجودشان به امر خداوند جهت امتحان آخر الزمانی جهت شناخت مدعیان امانت‌دار انتظار از دروغ گویان و فرصت طلبان می‌باشد.

همچنین بخوانید: سید احمد الحسن یمانی کیست؟ | اخلاق و رفتار سید احمدالحسن (ع) | داستان دیدار سید احمدالحسن (ع) با امام مهدی (ع) | معرفی شخصیت و دعوت سید احمدالحسن یمانی

#مظلومیت_مدافعان_وصیت
#هر_زمانی_را_حسینی_هست
#مظلومیت_انصار_امام_مهدی_ع

ماجرای حمله به عزاداران قم از زبان بانوان حاضر در جلسه روضه اباعبدالله (ع)

همچنین ببینید

Time of Appearance

Introduction to the Weekly Magazine of the Time of Appearance We find ourselves living in …

6 نظر

  1. احمدالحسنی ام تا کور شود هرآنکه نتواند دید

    اخوی پاسختون رو قرآن داده که چرا عذاب بر معاندین این دعوت نازل نشد، پاسخ‌ها خیلی فراوان هستند:
    يَسْتَعْجِلُونَكَ بِالْعَذَابِ وَإِنَّ جَهَنَّمَ لَمُحِيطَةٌ بِالْكَافِرِينَ (54/عنکبوت)
    «جواب اینه که معاندین این دعوت رو جهنم احاطه کرده و طلب عذاب یک امر بیهوده و مسخره ست.»

    اشکالات شما واقعاً مثل اشکالات کفار زمان پیامبر هست، وقتی‌که یاران پیامبر رو عذاب می‌کردند. عمار رو کشتند، خانواده‌اش رو هم کشتن و مدام مسخره شون میکردن و میگفتن پس چرا محمدتون نمیاد کمکتون، پس چرا خداتون نمیاد کمکتون کنه؛ ولی غافل از اینکه مسیر بهشت با سختی‌ها پوشیده شده و مسیر جهنم با شهوات و دنیاپرستی؛

    و دقیقاً چیزی که متأسفانه بهش دچار شدید و حتی کارتون به جایی میرسه که مانند کفار زمان پیامبر فرستاده‌های الهی رو مسخره می‌کنید:
    يَا حَسْرَةً عَلَى الْعِبَادِ مَا يَأْتِيهِم مِّن رَّسُولٍ إِلَّا كَانُوا بِهِ يَسْتَهْزِئُونَ (30/یس)
    «افسوس بر این بندگان که هیچ فرستاده‌ای برای آن‌ها نیامد مگر آنکه او را مسخره می‌کردند.»

  2. عینِ عبارت شما رو قومِ حضرت موسی به او گفتند👇👇

    قران می‌فرماید: قَالُوا أُوذِينَا مِن قَبْلِ أَن تَأْتِيَنَا وَمِن بَعْدِ مَا جِئْتَنَا قَالَ عَسَى رَبُّكُمْ أَن يُهْلِكَ عَدُوَّكُمْ وَيَسْتَخْلِفَكُمْ فِي الْأَرْضِ فَيَنظُرَ كَيْفَ تَعْمَلُونَ. (129 الأعراف)
    ﮔﻔﺘﻨﺪ: ﭘﻴﺶ ﺍﺯ ﺁﻧﻜﻪ ﺗﻮ ﻧﺰﺩ ﻣﺎ ﺑﻴﺎﻳﻲ ﺷﻜﻨﺠﻪ ﻭ ﺁﺯﺍﺭ ﺷﺪﻳﻢ، ﻭ ﻧﻴﺰ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺁﻧﻜﻪ آمده‌ای [ﻣﻮﺭﺩ ﺷﻜﻨﺠﻪ ﻭ ﺁﺯﺍﺭﻳﻢ]. ﮔﻔﺖ: ﺍﻣﻴﺪ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺗﺎﻥ ﺩﺷﻤﻨﺎﻧﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﻧﺎﺑﻮﺩ ﻛﻨﺪ، ﻭ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﺳﺮﺯﻣﻴﻦ، ﺟﺎﻧﺸﻴﻦ [ﺁﻧﺎﻥ] ﮔﺮﺩﺍﻧﺪ، ﭘﺲ ﺑﻨﮕﺮﺩ ﻛﻪ ﺷﻤﺎ [ﭘﺲ ﺍﺯ ﻓﺮﻋﻮﻧﻴﺎﻥ] ﭼﮕﻮﻧﻪ ﻋﻤﻞ می‌کنید؟

    ملاحظه می‌کنید که چطور تاریخ تکرار میشه!

  3. یکی از دوستان میگفت این احمد ابن حسن بیاید تا حکومت ایران دستگیرش کند بعد باباش (امام زمان) بیاد از زندان دربیاردش؛
    اما نظر خودم: امامی که از ترس خودش را پنهان کرده، چطور میخواهد ما را نجات بدهد. نگید امر خداست که منطقی نیست. همین احمد ابن حسن هم مخفی شده، شما به اندازه نوستراداموس نیستید که بتوانید آینده ایران و خاورمیانه یا خودتان را پیش‌بینی کنید. ادمین شما هم پاسخ بنده را نداد. قبول کنید در این قرن، مردم چشم وگوش بسته بر اساس خواب و روایت، وصیت و… قبول نمی‌کنند این ادعا را مگر اینکه مدرک متقنی بیاورید.
    اگر این داستان حقیقت داشته باشد باید با کمک خدا بتوانید افکار مردم را متوجه به‌سوی خود کنید. بنده با اینکه خیلی سال هست در فضای مجازی سیر میکنم، چند روز است که اطلاع پیدا کردم از شما…

    • عینِ عبارت شما رو قومِ حضرت موسی به او گفتند👇👇

      قران می‌فرماید: قَالُوا أُوذِينَا مِن قَبْلِ أَن تَأْتِيَنَا وَمِن بَعْدِ مَا جِئْتَنَا قَالَ عَسَى رَبُّكُمْ أَن يُهْلِكَ عَدُوَّكُمْ وَيَسْتَخْلِفَكُمْ فِي الْأَرْضِ فَيَنظُرَ كَيْفَ تَعْمَلُونَ. (129 الأعراف)
      ﮔﻔﺘﻨﺪ: ﭘﻴﺶ ﺍﺯ ﺁﻧﻜﻪ ﺗﻮ ﻧﺰﺩ ﻣﺎ ﺑﻴﺎﻳﻲ ﺷﻜﻨﺠﻪ ﻭ ﺁﺯﺍﺭ ﺷﺪﻳﻢ، ﻭ ﻧﻴﺰ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺁﻧﻜﻪ آمده‌ای [ﻣﻮﺭﺩ ﺷﻜﻨﺠﻪ ﻭ ﺁﺯﺍﺭﻳﻢ]. ﮔﻔﺖ: ﺍﻣﻴﺪ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺗﺎﻥ ﺩﺷﻤﻨﺎﻧﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﻧﺎﺑﻮﺩ ﻛﻨﺪ، ﻭ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﺳﺮﺯﻣﻴﻦ، ﺟﺎﻧﺸﻴﻦ [ﺁﻧﺎﻥ] ﮔﺮﺩﺍﻧﺪ، ﭘﺲ ﺑﻨﮕﺮﺩ ﻛﻪ ﺷﻤﺎ [ﭘﺲ ﺍﺯ ﻓﺮﻋﻮﻧﻴﺎﻥ] ﭼﮕﻮﻧﻪ ﻋﻤﻞ می‌کنید؟

      ملاحظه می‌کنید که چطور تاریخ تکرار میشه!

    • احمدالحسنی ام تا کور شود هرآنکه نتواند دید

      آقای سید، ظاهراً شما هیچ سواد دینی ندارید و اصلاً امر امامت و معصومیت رو قبول ندارید که اگر اینطوره کلاً صحبت کردن با شما بی‌فایده هست، اون یکی از دوستانتون رو بهشون بگید حجت خدا بنا به دستور شما عمل نمیکنه و بلکه کاری رو انجام میده که باید انجام بده.

      امام صادق در مورد قائم می‌فرماید: زمانی که قائم قیام کند این آیه را تلاوت می‌کند: ففرت منکم لما خفتکم…(شعراء/۲۱) «چون از شما بیمناک بودم از نزدتان گریختم». (غیبت نعمانی/ص ۱۱۸)

      پس در نزد خدا گاهی اوقات امام باید فراری و مخفی باشه، چون‌که مردم قصد جونش رو دارن، چه شما بخوای قبول کنی چه نکنی، حضرت موسی هم از شهر خودش فرار کرد و سال‌ها مخفی شد چون فرعونیان قصد جانش رو کرده بودند، پیامبر هم در غار مخفی شد و علی علیه‌السلام به جای او در بستر خوابید تا جان پیامبر حفظ شود. علت این مخفی شدن‌ها و ترس‌ها چه بود؟!

      حجت خدا هیچ چیز نمی‌گوید هیچ کاری انجام نمی‌دهد مگر به دستور خداوند و در راستای رضایت خداوند. آیات سوره النجم را ببینید: وَمَا يَنطِقُ عَنِ الْهَوَى (3) إِنْ هُوَ إِلَّا وَحْيٌ يُوحَى (4) «پیامبر از روی هوا و هوس صحبت نمی‌کند بلکه نیست مگر وحی الهی که به او وحی شده.»

      موسی کلیم‌الله مخفی شد ولی درنهایت بر فرعونیان پیروز شد. پیامبر اسلام مخفی شد ولی در نهایت مکه را فتح کرد.
      پس کسی که مخفی می‌شود می‌تواند شما را هم نجات دهد همان‌گونه که تاریخ به این امر شهادت می‌دهد، فقط کمی چشم بینا می‌خواهد و دل پاک و به دور از هوا و هوس که ببیند و قبول کند و اشکالات بنی اسرائیلی این‌چنینی مطرح نکند.

      اما انسان منجمی مثل نوستروداموس را مثال زدید، بنا به پیش‌بینی او جهان چند سال پیش می‌بایست نابود میشد ولی نشد، پیش‌بینی‌هایی پر از شک و شبهه و اشکال و اختلاف به درد خودش و شما می‌خورد،
      خیر ما مانند نوستراداموس نیستیم که از خودمان و علم ظنی‌مان خزعبلات ببافیم، نگاهمان به ثقلین است و همین ما را کفایت می‌کند.

      راه‌های شناخت حجت خدا مانند وصیت و علم را به سخره گرفتید، عیبی ندارد این مربوط می‌شود به شما و خدای خودتان، اما نسبت به استدلال سخیف آخرتان که گفتید «اگر حقیقت داشتید و حق بودید باید بتوانید با کمک خدا افکار مردم را به سمت خود متمایل کنید»، این یک اشکال واقعاً بی مبناست که اگر شیعه اهل بیت بودید هیچ‌وقت این اشکال و استدلال سطحی را نمی‌کردید. امام حسین با هفتاد و دو نفر یار در کربلا درنهایت غربت شهید شد، امام حسن بدون یاور با زهر و خدعه منافقین شهید شد، امام موسی بن جعفر، در اوج غربت در زندان‌های بنی‌عباس شهید شد و همین‌طور دیگر ائمه در نهایت غربت و با اندک یاران و شیعیان شهید شدند،

      طبق استدلال شما تمامی ائمه بر حق نبودند، چون‌که نتوانستند به کمک خدایشان تمامی افکار عمومی را به سمت خودشان معطوف کنند، وای بر شما که دنیا به دهنتان مزه کرده و فراموش کردید اینجا دار امتحان است و اشکالاتی را می‌کنید که کفار به فرستادگان الهی و وهابیت به تشیع وارد می‌کنند، ویل لکم و لما تعبدون.

  4. وارثین ملکوت

    سلام آقا سعید عزیز، لطفا آیات مربوط به درخواست عذاب الهی و گمراه خواندن حجت‌های خداوند را در قرآن کریم مطالعه نمایید.

    • وَ لَوْلَا كَلِمَةٌ سَبَقَتْ مِن رَّبِّكَ لَكَانَ لِزَامًا وَأَجَلٌ مُّسَمًّى (طه 129)
      ﻭ ﺍﮔﺮ ﺳﻨﺖ ﻭ ﺗﻘﺪﻳﺮ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺕ ﻭ ﻣﻠﺎﺣﻈﻪ ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻘﺮﺭ ﻧﺒﻮﺩ، ﻋﺬﺍﺏ ﺍﻟﻬﻰ ﺑﺰﻭﺩﻯ ﺩﺍﻣﺎﻥ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﻣﻰﮔﺮﻓﺖ!
    • وَ رَبُّكَ الْغَفُورُ ذُو الرَّحْمَةِ لَوْ يُؤَاخِذُهُم بِمَا كَسَبُوا لَعَجَّلَ لَهُمُ الْعَذَابَ بَل لَّهُم مَّوْعِدٌ لَّن يَجِدُوا مِن دُونِهِ مَوْئِلًا (الکهف 58)
      ﻭ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺕ، ﺁﻣﺮﺯﻧﺪﻩ ﻭ ﺻﺎﺣﺐ ﺭﺣﻤﺖ ﺍﺳﺖ ﺍﮔﺮ ﻣﻰﺧﻮﺍﺳﺖ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﻋﻤﺎﻟﺸﺎﻥ ﻣﺠﺎﺯﺍﺕ ﻛﻨﺪ، ﻋﺬﺍﺏ ﺭﺍ ﻫﺮ ﭼﻪ ﺯﻭﺩﺗﺮ ﺑﺮﺍﻯ ﺁﻧﻬﺎ ﻣﻰﻓﺮﺳﺘﺎﺩ ﻭﻟﻰ ﺑﺮﺍﻯ ﺁﻧﺎﻥ ﻣﻮﻋﺪﻯ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﻫﺮﮔﺰ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺭﺍﻩ ﻓﺮﺍﺭﻯ ﻧﺨﻮﺍﻫﻨﺪ ﺩﺍﺷﺖ!
    • قَالَ الْمَلَأُ مِن قَوْمِهِ إِنَّا لَنَرَاكَ فِي ضَلَالٍ مُّبِينٍ (اعراف 60) 
      (ﻭﻟﻰ) ﺍﺷﺮﺍﻑ ﻗﻮﻣﺶ ﺑﻪ ﺍﻭ (نوح) ﮔﻔﺘﻨﺪ: ﻣﺎ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺩﺭ ﮔﻤﺮﺍﻫﻰ ﺁﺷﻜﺎﺭﻯ ﻣﻰﺑﻴﻨﻴﻢ!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 6 =