این «سنگِ» خاص که مرتبط با «خانۀ خدا» است و در «زاویه» قرار گرفته است، در امت دیگری از فرزندان ابراهیم وجود دارد و در آن «خانۀ خدا» که ابراهیم و پسرش اسماعیل بنا نهادند؛ و آن همان «حجرالأسود» است که در «زاویۀ» «کعبه» که «رکن عراقی» نام دارد، قرار گرفته است؛ تمامی این امور به نجاتدهندهای که از عراق میآید، اشاره میکند؛ برای تأکید بیشتر بر اینکه این سنگ یا منجی، در آخرالزمان و از عراق ظهور میکند، میتوان به رؤیای پادشاه عراق (بابل) رجوع کرد. (ر.ک.دانیال 2: 31 تا 45)
بنابراین سنگ نه به عیسی اشاره دارد و نه به داوود؛ احمدالحسن فرمود: «آیا داوود یا عیسی علیهماالسلام بهعنوان سنگِ زاویه در خانۀ پروردگار شناخته شدهاند؟ یا آیا در جای دیگر بهعنوان سنگِ زاویه در خانۀ پروردگار ذکر شدهاند؟ یا آیا در گوشۀ خانۀ خدا یا در هیکل، سنگی قرار داده شده است که نزد یهود و نصارا بر داوود یا عیسی علیهماالسلام دلالت کند؟ حقیقت آن است که چنین چیزی وجود ندارد.» (پاسخهای روشنگرانه، جلد ۴، پرسش ۳۲۷)
بنابراین او کیست که از امتی دیگر است و از عراق میآید؟
۱) این کیست که از ادوم با لباس سرخ از بصره (בצרה: ב = ب، צ = ص، ר = ر، ה = ه) میآید؟ یعنی اینکه به لباس جلیل خود ملبّس است و در کثرت قوّت خویش میخرامد؟ من که به عدالت تکلم میکنم و برای نجات، زورآور هستم. ۲ چرا لباس تو سرخ است و جامۀ تو مثل کسی که چرخشت را پایمال کند؟ ۳ من چرخشت را تنها پایمال نمودم و احدی از قومها با من نبود و ایشان را به غضب خود پایمال کردم و به حدت خشم خویش لگدکوب نمودم و خون ایشان به لباس من پاشیده شده، تمامی جامۀ خود را آلوده ساختم.
۴ زیرا که روز انتقام در دل من بود و سال فدیهشدگانم رسیده بود. ۵ و نگریستم و اعانتکنندهای نبود و تعجب نمودم؛ زیرا دستگیری نبود. لهذا بازوی من مرا نجات داد و حدّت خشم من مرا دستگیری نمود. ۶ و قومها را به غضب خود پایمال نموده، ایشان را از حدّت خشم خویش مست ساختم؛ و خون ایشان را بر زمین ریختم). (اشعیا، اصحاح ۶۳)
۱۱) و دیدم آسمان را گشوده و ناگاه اسبی سفید که سوارش امین و صادق خوانده میشود و به عدل، داوری و جنگ مینماید. […] ۱۳ و جامهای خونآلود در بردارد و نام او را «کلمۀ خدا» میخوانند. […] ۱۵ و از دهانش شمشیری تیز بیرون میآید تا با آن، امتها را بزند؛ و آنها را به عصای آهنین حکمرانی خواهد نمود؛ و او چرخُشت خمر غضب و خشم خدای قادر مطلق را زیر پای خود میافشرد.) (مکاشفه، اصحاح ۱۹)
۳) و مرا گفت: ای اسرائیل، تو بندۀ من هستی که از تو خویشتن را تمجید نمودهام! ۴ اما من گفتم که عبث زحمت کشیدم و قوت خود را بیفایده و باطل صرف کردم؛ لیکن حق من با خداوند و اجرت من با خدای من است. ۵ و الآن خداوند که مرا از رحم برای بندگی خویش سرشت تا یعقوب را نزد او بازآورم و تا اسرائیل نزد وی جمع شوند، میگوید: «و در نظر خداوند محترم هستم و خدای من قوّت من است.»؛
۶ پس میگوید: این چیز قلیلی است که بنده من بشوی تا اسباط یعقوب را برپا کنی و ناجیان اسرائیل را بازآوری. بلکه تو را نور امتها خواهم گردانید و تا اقصای زمین، نجات من خواهی بود. ۷ خداوند که ولی و قدوس اسرائیل است، به او که نزد مردم محقّر و نزد امّتها مکروه و بندۀ حاکمان است چنین میگوید: پادشاهان دیده برپا خواهند شد و سروران سجده خواهند نمود، به سبب خداوند که امین است و قدوس اسرائیل که تو را برگزیده است. ۸ خداوند چنین میگوید: در زمان رضامندی تو را اجابت نمودم و در روز نجات تو را اعانت کردم؛ و تو را حفظ نموده، عهد قوم خواهم ساخت تا زمین را معمور سازی و نصیبهای خرابشده را (به ایشان) تقسیم نمایی). (اشعیا، اصحاح 49)
میگوییم « سنگِ زاویه » رمزی برای احمدالحسن، آن منجی وعدهدادهشده در آخرالزمان است. کسی که در سال 1999 میلادی، دعوت الهی خود را آغاز کرد و با دلایل بسیار زیاد آمده است. شخصی که از «امتی دیگر» است؛ متولد «بصره» در کشور «عراق» است؛ به «صادقالامین» معروف بود و کنیهاش «اسرائیل» است. او همان مظلوم و طردشده و آوارهای است که حقش غصب شده است.
پس ای مسیحیان و یهودیان، هر زمان که عبارت حج را میشنوید بدانید که «حجر» منتظر یاری شماست و شما برای نجات خودتان از آتش جهنم به او نیاز دارید. آیا میخواهید او را تنها بگذارید؛ همچون مردمان بسیاری که در هر دورهای فرستادگان الهی را به ریشخند گرفتند و آنان را طرد کردند؟!
برای مطالعۀ بیشتر به کتاب «سیزدهمین حواری» و «وصی و رسول امام مهدی علیهالسلام در تورات و انجیل و قرآن» و «نامۀ هدایت» مراجعه کنید.
با ما همراه باشید در کمپین #حج_با_امام_زمان
عیسی به آمدن مدعیان دروغین بسیاری هشدار داده است، اما نگفته هر مدعیِ پساز او کذاب است. به قلم: متیاس… Read More
مصیبت برتر قسمت دوم به قلم: نازنین زینب احمدی مقدمه در بخش پیشین این مجموعه، با تکیه بر اهمیتی که… Read More
گفتوگوی داستانی دربارۀ دعوت فرستادۀ عیسای مسیح (قسمت دوم) به قلم: متیاس الیاس از پیشنهادِ رفتن نزد کشیش استقبال کرد… Read More
به قلم: شیث کشاورز امروزه نظریه تکامل (فرگشت) نظریهای است که در جامعۀ علمی، بهطور گسترده بهعنوان توضیحی کاملاً… Read More
پاسخ به تئوفان اعترافکننده | قسمت چهارم به قلم: ارمیا خطیب • پیشگفتار در قسمت پیشین به سه ادعای تئوفانس… Read More
وظیفۀ مؤمنان در قبال رؤیا در پیشگاه فرستادۀ الهی به قلم: نوردخت مهدوی مقدمه رؤیا، سفری شیرین و روحانی است… Read More