خانه > اخبار دعوت یمانی > پاسخ به اظهارات آقای عصمتی (خطیب نماز جمعه تربت حیدریه) علیه دعوت یمانی

پاسخ به اظهارات آقای عصمتی (خطیب نماز جمعه تربت حیدریه) علیه دعوت یمانی

آقای عصمتی را محترم خطاب نمی‌کنیم چون کسی که به محمد و آل محمد بی‌احترامی می‌کند شایسته احترام نیست. از بی‌کفایتی او و نارضایتی طلاب از او نیز سخن نمی‌گوییم، چراکه موضوع سخن این نیست.

از بی‌سوادی او هم نمی‌گوییم؛ زیرا آنچه عیان است چه حاجت به بیان است! هرکس سخنان سراسر جهل او را بخواند درمی‌یابد که وی اساس عقاید شیعه در مورد امام مهدی (ع) را نمی‌داند.
آری، انسان سخن نمی‌گوید مگر اینکه از خدای رحمان بگوید یا از شیطان، مسلماً وقتی از رحمان نباشد از شیطان است.

آقای عصمتی خطیب جمعه تربت حیدریه در خطبه‌های نماز عید قربان گفته است: «یمانی ساخته انگلیس است، از طرح و برنامه انگلیس است؛ به عبارتی گفته است اصلاً چیزی به اسم یمانی نداریم!!!»

حتما بخوانید: اخبار لحظه‌به‌لحظه از وضعیت انصار امام مهدی (ع) در تربت حیدریه

اما در پاسخ او باید گفت: «الناس اعداء ما جهلوا؛ چرا با آنچه نمی‌دانی دشمنی می‌کنی؟!». آیا روایت امام باقر (ع) را نخوانده‌ای که می‌فرماید: (… و لیس فی الرایات رایه اهدی من رایه الیمانی، هی رایه هدی، لانه یدعو الی صاحبکم …)
ترجمه: «تنها پرچم یمانی، پرچم هدایت است؛ چون به امام مهدی (ع) دعوت می‌کند». (غیبت نعمانی باب ۱۴ ح ۱۳)

یا روایت امام صادق (ع) را نخوانده‌ای که می‌فرماید:«یمانی به حق و صراط مستقیم دعوت می‌کند». (الارشاد ج ۲ ص ۳۷۵)
یا روایات اهل‌بیت را ندیده‌ای که می‌فرماید «یمانی از علائم حتمی ظهور است و در آن بداء و تغییر راه ندارد؟!»

در حقیقت این شخص، امام باقر و امام صادق و اهل‌بیت (ع) را انگلیسی خواند و همین مطلب، ماهیت شیطانی حرفهای او و جهل او را روشن می‌سازد؛ اما اگر بگوید منظورم این است که سید احمد الحسن (ع) یمانی موعود نیست، باید گفت: حتی دانش شناخت خلیفه‌ی الهی را هم نداری!

بفرموده اهل‌بیت: یمانی، وصی و فرستاده امام مهدی و حجت و خلیفه معصوم خداست و حجت خدا نیز به حکم عقل و قرآن و روایات، با نص و وصیت شناخته می‌شود و بفرموده امام صادق (ع) نیز، «نص را جز صاحبش ادعا نمی‌کند». (کافی ج ۱)
چنانکه در روایت دیگری، راه شناخت این شخصیت، به‌صراحت «وصیت» عنوان شده و آمده است: «هر چیزی برای شما ایجاد اشکال یا شبهه کند، وصیت، پرچم و سلاح پیامبر خدا (ص)، جای هیچ‌گونه شبهه و اشکال برایتان باقی نمی‌گذارد … پس در جای خودت ثابت باش و از هیچ‌کس ابداً تبعیت نکن تا مردی را از فرزندان حسین (ع) ببینی که با او وصیت رسول خدا (ص) و پرچم او و سلاح او (علم) باشد.»؛ (تفسير العياشی جلد 1 صفحه 64)

امروز سید احمد الحسن با وصیت رسول خدا آمده است که در آن اسم و اوصاف او ذکر شده است. علاوه بر این، سید احمد الحسن با علم الهی آمده است و تنها کسی است که به حاکمیت خداوند بر روی زمین دعوت می‌کند.

حتما بخوانید: معرفی شخصیت و دعوت سید احمد الحسن یمانی

همچنین افراد زیادی اهل‌بیت را در رؤیای صادقه دیده‌اند که به حقانیت سید احمد الحسن شهادت می‌دهند. رؤیای صادقه نیز کلام خداوند با بندگان است، چنانکه امیرالمؤمنین می‌فرماید: (رؤيا المؤمن تجري مجرى كلام تكلم به الرب عنده)؛‏ «خواب در حكم سخنى است كه پروردگار براى او گفته باشد». (كنز الفوائد ج 2 ص 61)

چه شهادتی از شهادت خداوند بالاتر است؟!
(وَيَقُولُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَسْتَ مُرْسَلًا قُلْ كَفَىٰ بِاللَّهِ شَهِيدًا بَيْنِي وَبَيْنَكُمْ وَمَنْ عِندَهُ عِلْمُ الْكِتَابِ)
«ﻛﺎﻓﺮﺍﻥ می‌گویند: ﺗﻮ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩﻩ [ﺧﺪﺍ] ﻧﻴﺴﺘﻲ. ﺑﮕﻮ: ﻛﺎﻓﻲ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺧﺪﺍ [ﺑﺎ ﺁﻳﺎﺕ ﻣﺤﻜﻢ ﻭ ﺍﺳﺘﻮﺍﺭ ﻗﺮﺁﻧﺶ] ﻭ ﻛﺴﻲ [ﭼﻮﻥ ﺍﻣﻴﺮﺍﻟﻤﺆﻣﻨﻴﻦ ﻋﻠﻲ ﺑﻦ ابی‌طالب] ﻛﻪ ﺩﺍﻧﺶ ﻛﺘﺎﺏ ﻧﺰﺩ ﺍﻭﺳﺖ، ﻣﻴﺎﻥ ﻣﻦ ﻭ ﺷﻤﺎ [ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ پیامبری‌ام] ﮔﻮﺍﻩ ﺑﺎﺷﻨﺪ». (رعد ۴۳)

حال باید از عصمتی پرسید با چه رویی فرستاده‌ای که با این دلایل آشکار آمده است را منکر شده و لب به تهمت و جسارت باز می‌کند؟!
بدانید که صدای دعوت حق را به گوش همه رساندید؛ و این تحقق همان کلام سید احمد الحسن (ع) است که فرمود: «هر کار می‌خواهید انجام دهید چراکه برای وارث زمینه‌سازی می‌کنید»

همچنین ببینید

Time of Appearance

Introduction to the Weekly Magazine of the Time of Appearance We find ourselves living in …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + هفده =