1. ما در مقابل پسران امام زمان (ع) وظیفهای نداریم. (جایگاه پسران امام زمان)
2. قبل از ظهور، امور به دست فقها است و بعد از ظهور هم به دست خود امام زمان علیهالسلام. (جایگاه فقها در زمان غیبت)
3. نمیشود یک نفر مصداق عناوین متعددی باشد در زمان ظهور. (تطبیق عناوین متعدد بر شخصیت یمانی)
4. حدیث وصیت از نظر رجالی ضعیف است و قابل استدلال نیست. (اعتبار حدیث وصیت از نظر رجال)
5. مهدی اول باید بعد از وفات امام زمان (ع) بیاید. (سبقت مهدی اول بر امام زمان)
6. حدیث وصیت با روایات دیگر تعارض دارد که حکومت امام زمان تا قیامت ادامه دارد. (تعارض حدیث وصیت با روایات دیگر)
7. درباره مهدیین فقط سه چهار روایت داریم که همگی ضعیف هستند. (تواتر اخبار مهدیین)
8. اگر مهدیین را امام معصوم بدانید، دیگر شیعه دوازده امامی نیستید. (تعارض عقیده مهدیین با عقیده شیعه دوازده امامی)
عیسی به آمدن مدعیان دروغین بسیاری هشدار داده است، اما نگفته هر مدعیِ پساز او کذاب است. به قلم: متیاس… Read More
مصیبت برتر قسمت دوم به قلم: نازنین زینب احمدی مقدمه در بخش پیشین این مجموعه، با تکیه بر اهمیتی که… Read More
گفتوگوی داستانی دربارۀ دعوت فرستادۀ عیسای مسیح (قسمت دوم) به قلم: متیاس الیاس از پیشنهادِ رفتن نزد کشیش استقبال کرد… Read More
به قلم: شیث کشاورز امروزه نظریه تکامل (فرگشت) نظریهای است که در جامعۀ علمی، بهطور گسترده بهعنوان توضیحی کاملاً… Read More
پاسخ به تئوفان اعترافکننده | قسمت چهارم به قلم: ارمیا خطیب • پیشگفتار در قسمت پیشین به سه ادعای تئوفانس… Read More
وظیفۀ مؤمنان در قبال رؤیا در پیشگاه فرستادۀ الهی به قلم: نوردخت مهدوی مقدمه رؤیا، سفری شیرین و روحانی است… Read More