خانه > توهم بی‌خدایی > تحدی و فراخوان خدا ناباوران و ندانم گرایان جهان برای مناظره یا مکاتبه علمی با انصار سید احمد الحسن

تحدی و فراخوان خدا ناباوران و ندانم گرایان جهان برای مناظره یا مکاتبه علمی با انصار سید احمد الحسن

گفتمانی بر مبنای علم و استدلال های صحیح منطقی

جهت ارتقای سطح گفتمان‌های الحادی، در موضوع «آیا جهان هستی و حیات زمینی نیازمند خالق هست یا نه؟» کارگروه الحاد و توهم بی‌خدایی تحت اشراف موسسه علمی فرهنگی وارثین ملکوت، از تمامی خدا ناباوران و ندانم گرایان دعوت به مناظره و مکاتبات علمی در دو موضوع زیر می‌نماید.

1. خدا ناباورانی که برای اعتقاد خود ادله‌ای دارند (نه صرفاً شبهه) می‌توانند در قالب یک مقاله علمی، استدلال‌های خود را برای ما ارسال کنند.
2. خدا ناباوران و ندانم گرایانی که بر استدلال‌های سید احمد الحسن برای اثبات وجود خالقی آگاه و هدفدار، اشکالی دارند، می‌توانند در قالب یک مقاله علمی، دلایل خود را برای ما ارسال کنند.

این مقالات توسط هیئت علمی کارگروه الحاد و توهم بی خدایی، بررسی خواهند شد و در اسرع وقت، نقد مقالات را ارائه خواهیم نمود تا ان‌شاءالله شاهد مکاتبات مبتنی بر روش علمی و استدلال‌های صحیح منطقی و بدون بهره‌مندی از شکاف‌های علمی باشیم.

سید احمدالحسن برخلاف عمده علمای ادیان، بدون بهره‌مندی از سفسطه‌های پوچ یونانی، وجود خداوند را در کتاب توهم بی‌خدایی اثبات کرده و دلایل بزرگان الحاد نظیر پروفسور ریچارد داوکینز و استیون هاوکینگ را رد نموده‌اند و امیدواریم خداناباوران و ندانم گرایان، کتاب توهم بی‌خدایی را مطالعه نموده و اگر اشکالی بر مطالب آن دارند، دلایل خود را در قالب مقاله‌ای علمی ارائه دهند.

  • از این رو موسسه علمی فرهنگی وارثین ملکوت به تمامی خداناباوران و ندانم گرایان، تحدی به مناظره و مکاتبه علمی می‌دهد تا ایشان دلایل خود را در قالب مقاله‌ای علمی ارائه نمایند، در صورت عدم دریافت پاسخ از سوی خداناباوران و ندانم گرایان، ضعف جبهه الحاد و خدا ناباوران در برابر ایمان به خدا بیش از گذشته اثبات می‌شود.

امیدواریم شاهد مباحثات و مکاتبات علمی با خداناباوران و ندانم گرایان در موضوع هدفمندی تکامل و ادله علمی آن‌ها برای عدم وجود خداوند باشیم.

لطفا مقالات و درخواست مناظره خود را برای آیدی تلگرام زیر ارسال نمایید:
warethinmalakoot_tavahom@

کارگروه الحاد و توهم بی‌خدایی، موسسه وارثین ملکوت (1397/01/14)

لینک مطالعه آنلاین کتاب توهم بی خدایی نوشته سید احمد الحسن
گروه پاسخگویی در تلگرام:
https://t.me/joinchat/AAAAAEDNaXRksQrMvWv_tg
کانال تلگرام توهم بی‌خدایی:
https://t.me/tavahomelhad

همچنین ببینید

شاهدی قرآنی بر فرگشت

171 – شاهدی قرآنی بر اندیشه سید احمدالحسن در تکامل (فرگشت)

انسان‌های قبل از حضرت آدم (ع) به‌ قلم: کاظم محمدی مقدمه امروزه وقتی علم بر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − چهار =