خانه > معرفی کتاب > کتب انصار امام مهدی (ع) > کارزار عبادت «هُبَل» یا «الله» بین سفیانی و یمانی

کارزار عبادت «هُبَل» یا «الله» بین سفیانی و یمانی

کارزار عبادت
«هُبَل» یا «الله»
بین سفیانی و یمانی

به قلم علاء سالم

بخشی از فهرست کتاب

(1) بشریت بین دو ندا: «زنده‌باد هُبَل» و «خداوند برتر و والاتر است»
(2) چگونه «هبل» به کعبه رسید؟
(3) «زنده‌باد هبل»… فریاد ابوسفیان و خاندانش
(4) تعصب سفیانیان جدید در دفاع از حاملان پرچم هبل!
(5) وهابیون (سفیانی‌ها) خوارج آخرالزمان
(6) سفیانی‌ها «هبل» را به اسم اسلام مجسّم می‌کنند
(7) و یمانی ندا می‌دهد:«خداوند منزّه است از توصیفات این سفیانی‌ها»

جهت مطالعۀ کتاب به سایت almahdyoon.co مراجعه فرمایید.

کارزار عبادت «هُبَل» یا «الله» بین سفیانی و یمانی(به قلم علاء سالم) کتب انصار سید احمدالحسن یمانی وصی وفرستاده امام زمان ع

بسم الله الرَّحمن الرَّحیم
سپاس و ستایش تنها از آنِ خداوند، آن پروردگار جهانیان است.
و سلام‌و‌صلوات تام و تمام خداوند بر محمد و آل ‌محمد، ائمه و مهدیون باد.
سرآغاز کلام
گفتاری که وارث رسول خدا(ص) و ائمه(ع)، فرزند و یمانی آنان، قائم ‌آل ‌محمد سید احمدالحسن(ع) در صفحۀ رسمی فیس‌بوک خویش بیان فرموده است:
«در ذکر وارد‌شدن اسیرانۀ زینب، دختر فاطمه، دختر محمد(ص) به شام:
به یاد می‌آوریم که یزید پسر معاویه پسر ابوسفیان (لعنت خدا بر همۀ آن‌ها)، ‌به‌اسم اسلام و به‌اسم محمد، حسین را ذبح و دختران محمد (ص) را اسیر کرد. هدف شیطان از این کار، بازگشت به عبادت هبل بود؛ همان هبلی که معاویه و ابوسفیان (لعنت خدا بر آن‌ها) پیش از این برای آن جنگیده بودند؛ اما بازگشت به عبادت هبل، به شکلی دیگر.

وارثان امروزینِ راه و روش یزیدی، همین وهابی‌های سفیانی قاتل و ذبح کننده‌هایی هستند که خون مسلمانان را حلال می‌شمارند.
امروز این وهابی‌های سفیانیِ عاری از هرگونه عقل را چنین می‌بینیم که به‌وضوح تمام هبل را عبادت، و عبادتِ او را به اسم اسلام منتشر می‌کنند.
علمای آن‌ها می‌گویند: پروردگارشان فقط دو چشم و فقط دو دست، و در هر دستی پنج انگشت دارد. لازم نیست صفات پروردگار آنان ـ‌هبل‌ـ را که به‌جای خدا عبادت می‌کنند کامل کنم.
امامِ آن‌ها ابن‌عثیمین گفته است: «ما ایمان داریم که الله متعال، دو چشم حقیقی دارد.» و نیز گفته است: «به‌راستی‌که خداوند دو چشم دارد که واقعاً با آن‌ها نگاه می‌کند.» (مجموع فتاوای ابن‌عثیمین)

پیشوای آن‌ها ابن‌جبرین گفته است: «انگشت‌ها در دست هستند، ولی با این وجود لازم نیست از نظر سرانگشتان، طول و دیگر موارد، مثل انگشت مخلوقات باشد. ما فقط دست را اثبات می‌کنیم و نیز وجود انگشتان را در دست.» (ضمیمۀ شرح او بر کتاب لمعة‌الاعتقاد ابن‌قدامه)
هرکس خواهانِ دیدنِ شرحِ اوصافِ هبلِ آن‌هاست کافی است به گفته‌های «بن باز»، «ابن‌عثیمین»، «ابن‌جبرین» و بزرگان علمایشان مراجعه کند تا یقین حاصل کند که شیطان وقتی از رویارویی با اسلامی که محمد بن عبدالله (ص) آورده است، به‌وسیلۀ بت تراشیده‌شده با دست ناتوان بشود، به‌وسیلۀ بت مجسّم‌شده در عقل‌های سفیانی‌ها و وهابی‌ها با آن رویارو می‌شود و این در حالی است که آن‌ها تلاش می‌کنند عبادت هبلِ خود را به اسم اسلام منتشر کنند!

این همان ابزار شیطان برای ویران‌کردن اسلام به‌اسم اسلام و ویران‌کردن توحید به‌اسم توحید است. اینان ادعای توحید دارند درحالی‌که بتی را می‌پرستند که دو دست دارد و در هر دستی پنج انگشت، و دو چشم دارد و… .

شما را به پروردگارتان سوگند، این چیست؟! آیا این خودِ هبل نیست؟!
آیا این همان عبادت خودِ هبل نیست که با اسم اسلام، قرآن و محمد (ص) نقاب به چهره زده است؟!
کارزار «عبادت هبل یا عبادت الله» که محمد (ص) آغازش کرد هنوز به پایان نرسیده و صفین جز قسمتی از قسمت‌های این نبرد نبوده است. کربلا و به‌اسارت‌برده‌شدن خاندان پیامبر خدا محمد (ص) به شام نیز تنها پرده‌ای از پرده‌های این پیکار بوده است و ما نیز امروز در یکی از پرده‌های همین پیکار زندگی می‌کنیم.»

 

مجموعه کتاب های سید احمد الحسن وانصار امام مهدی

همچنین ببینید

هفت سال پیش (سال ۲۰۱۲) مناظره ای ‌در خصوص پایان‌یافتن سفارت و نیابت خاص از طرف امام مهدی(ع) در غیبت کبری، میان من (شیخ ناظم عقیلی مومن به دعوت سید احمدالحسن (ع) ) و یکی از مهمانان تالار گفت‌وگوی انصار امام مهدی(ع) در اینترنت صورت پذیرفت. دلیل طرح این مناظره، توقیع معروف به «توقیع سَمُری» است...

مناظره ای در موضوع پایان یافتن سفارت

هفت سال پیش (سال ۲۰۱۲) مناظره ای ‌در خصوص پایان‌یافتن سفارت و نیابت خاص از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 16 =