خانه > اخبار دعوت یمانی > آزادی شیخ احمد رزقی پس از تحمل 202 روز زندان با وثیقه 600 میلیونی

آزادی شیخ احمد رزقی پس از تحمل 202 روز زندان با وثیقه 600 میلیونی

  • مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا. (احزاب: ۲۳)
    «ﺍﺯ ﻣﺆﻣﻨﺎﻥ ﻣﺮﺩﺍنی ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺁﻧﭽﻪ ﺑﺎ ﺧﺪﺍ ﺑﺮ ﺁﻥ ﭘﻴﻤﺎﻥ ﺑﺴﺘﻨﺪ ﺻﺎﺩﻗﺎﻧﻪ ﻭﻓﺎ ﻛﺮﺩﻧﺪ، ﺑﺮخی ﺍﺯ ﺁﻧﺎﻥ پیمانشان ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﻧﺠﺎم ﺭﺳﺎﻧﺪﻧﺪ ﻭ برخی ﺍﺯ ﺁﻧﺎﻥ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ می‌برند ﻭ ﻫﻴﭻ ﺗﻐﻴﻴﺮ ﻭ تبدیلی ﻧﺪﺍﺩه‌اﻧﺪ»

آزادی شیخ احمد رزقی پس از تحمل 202 روز زندان با وثیقه 600 میلیونی

سلام و درود خدا بر شیخ احمد رزقی عزیز که عباس‌وار، پای در رکاب حسین زمان (ع) ایستاده است.
خدا قوت به غیور مرد قهرمانی که ۲۰۲ روز در بند زندان ماند ولی از امر حسین زمان (ع) دست نکشید.

پاسدار حقیقی و مدافع اوصیاء رسول‌الله (ص) که تنها به جرم عزاداری برای یَل کربلا در شب تاسوعا و ایمان به وصی و فرستاده امام مهدی (ع) سید احمد الحسن (ع)، به زندان رفت…

و اینک بشارت باد بر قدسیان و بر انصار امام مهدی (ع) که علمدار حسین (ع)، این دلاور غیور به خاندان آل‌الله را، از بند زندان آزاد کردند… ایشان با ارائه وثیقه ۶۰۰ میلیون تومانی آزاد شدند.

درود خدا بر شیخ احمد رزقی که ۲۰۲ روز زندان را بدون هیچ جرمی تحمل نمود و در شهادت به -أن لا اله الا الله- ذرّه‌ای عقب‌نشینی نکرد. شهادتی عملی که حقیقتش سجده بر خلیفه منصوص الهی است.

و چه زیباست توسمی که برایت رخ داد ای برادر عزیزم! در شب شهادت امام حسین علیه‌السلام و ابالفضل عباس علیه‌السلام در مراسم عزاداری ایشان دستگیر شدی و در ایام ولادت این دو بزرگ‌مرد تاریخ بشریت از بند اسارت خارج شدی و در این مطلب توسّم و مطلبی است برای کسانی که اعتقاد دارند که خداوند با همه اشیاء با انسان سخن می‌گوید…

برادر عزیز شیخ احمد رزقی، عرشیان بر صداقتت در عهد با قائم آل محمد (ع) در غریبانه‌ترین زمان و در غریبانه‌ترین مکان غبطه می‌خورند.
گوارای وجودت باد ای شیرمرد غیرت…
برادر عزیز و بزرگوار؛ به جمع انصار امام مهدی (ع) خوش آمدی.

همچنین ببینید

Time of Appearance

Introduction to the Weekly Magazine of the Time of Appearance We find ourselves living in …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + نه =