خانه > اخبار دعوت یمانی > پیام فیسبوک سید احمد الحسن (ع) پیرامون حمله به عزاداران قم

پیام فیسبوک سید احمد الحسن (ع) پیرامون حمله به عزاداران قم

بسم الله الرحمن الرحیم
والحمدلله رب العالمین

روز نهم محرم‌الحرام، نیروهای نظامی، اقدام به هجوم به خانه‌ای در شهر قم ایران نمودند که تعدادی از مؤمنین و مؤمنات و کودکان، برای برپایی عزای حسین (ع) مانند عادت شیعه در این روزهای دردناک، در آن جمع شده بودند.

مداحی بود که برای حسین (ع) روضه می‌خواند و برای شنیدن مصیبت حسین (ع) جمع شده بودند و امنیت هیچ فردی را تهدید نکرده بودند و باعث آزار هیچ فردی نشدند.

ما این برخورد ظالمانه را محکوم می‌کنیم که امکان‌پذیر نیست از انسان سالم و عاقل صادر شود؛ چه برسد به فردی که مدعی دین‌داری و دنباله‌روی از محمد و آل محمد (ص) است. بله چنین برخوردهای ظالمانه و وحشیانه را در طول تاریخ، دیدیم که از اموی‌ها و عباسی‌ها و مشابه آنان رخ داده است؛ مخصوصاً در جنگ آنان، علیه آل محمد و شیعیان ایشان.

پیام فیسبوک سید احمد الحسن (ع) پیرامون حمله به عزاداران قم

متأسفانه به‌رغم آزاد شدن ده‌ها تن از مؤمنین که از روی ستم و ظلم، در این حادثه زندانی شدند، ولی تا امروز برخی از اساتید و فضلای حوزه قم، بدون هیچ توجیهی زندانی هستند. به همین خاطر از عقلا و افراد معتدل و باانصاف در نظام ایران و حکومت ایران خواستاریم که خود را از ستم بازدارند و این افراد معمم و فضلا را آزاد کنند. این افراد، مردان دینی معروف به دین‌داری و صلاح، قبل و بعد از ایمانشان به این دعوت مبارک مهدوی هستند.

این برخی از نام‌های افرادی هستند که تا الآن از روی ستم زندانی هستند؛ همان‌طور که از برخی از مؤمنین در ایران عزیز به من رسیده است:

۱. شیخ عظیم ابوالقاسمی، استاد و محقق در حوزه علمیه قاضی و عضو ستاد فرهنگی دزفول، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی.
۲. شیخ مجتبی ابوالقاسمی، استاد و محقق حوزه علمیه. و در دانشگاه صنعتی اصفهان، استادیار در موسسه امیر بیان برای خطابه، و مسئول خوابگاه دانشگاهی حوزه صدر خواجو در اصفهان.
۳. شیخ طه احدی، استاد و محقق در حوزه علمیه، مبلغ و مسئول حلقه شجره صالحین که مسئول تربیت جوانان در قم و دزفول بود.
۴. مهندس محمدجواد چوب‌تراش، استاد اخلاق و احکام و علوم قرآن.
۵. شیخ مسعود قربانی
۶. شیخ احمد میرعرب
۷. شیخ احمد رزقی

شنبه 20 آبان 1396 – 22 صفر 1439

همچنین ببینید

Time of Appearance

Introduction to the Weekly Magazine of the Time of Appearance We find ourselves living in …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − پنج =