خانه > اخبار دعوت یمانی > دستگیری مجدد شیخ احمد رزقی در منزلشان پس از تحمل 202 روز انفرادی

دستگیری مجدد شیخ احمد رزقی در منزلشان پس از تحمل 202 روز انفرادی

حسبنا الله و نعم الوکیل و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
چند روز بیشتر از آزادی شیخ احمدرضا رزقی نمی‌گذرد که مجدداً امشب ایشان را در منزلشان دستگیر کردند و این در تاریخ ثبت خواهد شد!
زمستان می‌رود و روسیاهی برای زغال باقی می‌ماند!

دستگیری مجدد شیخ احمد رزقی در منزلشان پس از تحمل 202 روز انفرادی

سلام خدا بر قائم آل محمد (ص) و یاران پاک و مظلومش. صدای زندانیان مظلوم و مؤمن باشیم چراکه آن‌ها را به جرم ایمان به وصیت مقدس پیامبر (ص) دائماً دستگیر و روانه زندان‌های انفرادی طولانی‌مدت می‌کنند. دلیل این همه ظلم به انصار امام مهدی علیه‌السلام چیست؟!

ای زندانبانان! منتظر موج جدیدی از ایمان طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور و مردم مؤمن و مستضعف کشور عزیزمان ایران باشید.

همگام شدن در راه صدیقۀ طاهره سلام‌الله‌علیها، خوردن به در و دیوار در کوچۀ بنی‌هاشم، هم دارد‌…
در راه قائم آل محمد علیه‌السلام، با تمام قوا تا آخرین نفس “حتی ینقطع‌النفس” ایستاده‌ایم…

شیخ احمدرضا رزقی، یکی از انصار امام مهدی علیه‌السلام است که بیش از دویست روز در زندان به سر می‌برد و با وثیقه سنگین 600 میلیون تومانی، حدود ۱۶ روز پیش آزاد شده بود، متأسفانه دیروز مجدداً در منزلشان دستگیر شدند.
چهار نفر از نیروهای حکومتی ایران، متأسفانه بدون دلیل و با اسلحه، به منزل پدر و مادر شیخ احمد رزقی هجوم برده، تن مادر و پدر پیرشان را لرزاندند و این شیخ عزیز را دستگیر کردند…

به‌راستی علت این همه بغض و دشمنی با انصار امام مهدی علیه‌السلام و معتقدین به وصیت رسول‌الله (ص) چیست؟! مگر این ضرب‌المثل را نمی‌دانند؟! “هر که با آل‌علی در افتاد، ور افتاد”؛ خود را از عذاب الهی نجات دهید.

بدانید: سید احمد الحسن، وصی و فرستادۀ امام مهدی علیهماالسلام از طرف خداوند یاری شده هستند… حسبنا الله و نعم الوکیل.

ای مردم عزیز و محققین حق‌طلب؛ از مسئولینی که به قوانین خودساخته‌ خویش، پایبند نیستند، چطور توقع دارید که به قانون الهی راه شناخت حجت‌های خداوند پایبند باشند!
شیخ احمدرضا رزقی یکی از انصار امام مهدی (ع)، فردی که بعد از تحمل بیش از ۲۰۰ روز زندان، به جرم عقیده‌ در بند زندان و انفرادی بود و در روز ولادت قمر منیر بنی‌هاشم (ع) با وثیقه سنگین‌ ۶۰۰ میلیون تومانی او را آزاد کردند و اخیراً با هجوم نیروهای حکومتی، باز هم روانه زندان و انفرادی شد‌‌.

چند سوال برای تأمل بیشتر منصفین و افراد عاقل و حق‌جو:
1. علت دستگیری ابتدایی شیخ احمد رزقی، ایمان به فرستاده‌ امام مهدی (ع) و (عقیدتی) و حضور ایشان در مجلس عزاداری ابوالفضل العباس (ع) بود، درحالی‌که در قانون خودتان اعتقادات هر فرد جرم نیست چه برسد اعتقاد به امام مهدی (ع) که اُف باد بر روزی که این، جرم شده است! چرا فردی به خاطر عقیده دستگیر و زندانی می‌شود؟
2. اگر فردی وثیقه‌ای برای آزادی قرار دهد، با چه اجازه‌ای باز هم او را دستگیر می‌کنید؟
3. با چه اجازه‌ای به منزل او هجوم می‌آورید؟
4. چرا اعتقاد به امام زمان (ع) و ذریه‌ ایشان جرم است؟
5. چرا ایمان یمانیون به وصیت پیامبر (ص) جرم است؟

علت دستگیری مجدد شیخ احمدرضا رزقی از زبان شیخ عباس فتحی

چرا شیخ احمدرضا رزقی دقیقا چند روز بعد از آزادی، مجددا دستگیر شد؟!
چرا چهار تکاور مسلح به خانه خواهر او در قائم‌شهر سرازیر شدند؟!
به نظرتان این قضیه کمی مشکوک نیست⁉

بگذارید واقعیت ماجرا را برایتان بگویم: همه چیز مربوط به گوشی تلفن همراه ایشان است که نیروهای امنیتی گمان می‌کردند آن گوشی برای من است و لذا مدت‌ها آن را زیر نظر گرفته و مانیتورینگ کرده بودند و با هزینه‌های بیت‌المال (که متعلق به مردم فقیر و مستضعف ایران است) طی یک عملیات فوق پیشرفته سایبری، آن گوشی موبایل را مدت‌ها ردیابی کرده و از خانه خواهر جناب آقای رزقی شهرودی سر درآوردند!

حالا متوجه شدید که چرا شیخ احمدرضا رزقی را نمی‌توانند آزاد کنند؟! چون نمی‌دانند چه جوابی به مسئول مافوق و ماتحت خود بدهند و بگویند به چه علت با تکاوران ویژه واحد عملیات به خانه این شیخ تازه آزاد شده ریختیم.

واقعاً گاهی دلم برایشان می‌سوزد. احساس می‌کنم در باتلاقی از جنایات خود اسیر شده‌اند که هرچه بیشتر دست و پا می‌زنند بیشتر به پایین می‌روند، اما به سبب عدم سلامت عقل، باز هم دست و پای بیهوده می‌زنند. گویا صدای عذاب الهی را نمی‌شوند که نتیجه ظلم به یاران مظلوم امام مهدی (ع) است.

آری، آنان یک گاف بزرگ داده‌اند که قابل توجیه و محو کردن نیست؛ لذا باید شیخ رزقی مظلوم را در انفرادی نگه دارند تا بلکه بهانه و توجیهی برای دستگیری او بیابند یا به خیال خامشان از این طریق به من دسترسی پیدا کنند، غافل از اینکه شیخ احمدرضا رزقی بنده را بعد از آزادی ندیده و نمی‌داند که جای من کجاست.

بگذریم؛ یادتان هست که یک دوستی می‌گفت که نیروهای امنیتی محل شیخ عباس را می‌دانند ولی نمی‌خواهند او را دستگیر کنند؟!

راستی اگر جای من را بدانند چرا باید وقتی انصار امام مهدی (ع) را دستگیر می‌کنند، یکی از سؤالات تکراری‌شان مربوط به جای زندگی بنده باشد؟!
راستی چرا روزی چند بار از شیخ احمدرضا رزقی می‌پرسند که جای شیخ عباس را بگو تا آزاد شوی؟!
راستی دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس (ع)؟
این همه صرف هزینه و وقت برای مانیتورینگ یک گوشی و به کاهدان زدن را باور کنیم، یا شعارهای متوهمانه و رجزخوانی‌های کودکانه؟!

امیدوارم عاقلانی که در جمع آنها وجود دارند، برای جلوگیری از رسوایی بیشتر، هرچه سریع‌تر از شکنجه و آزار این شیخ مظلوم و کهن‌سال دست بردارند و این بار اگر خواستند من را پیدا کنند، به جای عملیات پیچیده سایبری به وسیله پول مردم فقیر ایران، محترمانه به خودم پیام بدهند تا محدوده کلی سکونتم را به آنها بگویم تا اقلاً به کاهدان‌های دور نزنند.

والله قسم، ما دشمنی شخصی با آنها نداریم (اگرچه اختلاف اعتقادی داریم)، بلکه می‌خواهیم هدایتشان کنیم و از این باتلاق هلاکت دنیا و آخرت نجاتشان دهیم، اما آنها از روی جهل و تعصب و تقلید کاری می‌کنند که تمام مستکبران ورشکسته گذشته با انبیاء و یارانشان کردند!

در ضمن برای اینکه زحماتشان هدر نرود، می‌خواهم باذن الله یک سلسله برنامه تلویزیونی به اسم احادیث مهدوی را خدمتتان ارائه کنم که به محضر شیخ احمدرضا رزقی مظلوم و غریب تقدیم می‌شود.

یا علی
ارادتمند شما عباس فتحی

همچنین ببینید

Time of Appearance

Introduction to the Weekly Magazine of the Time of Appearance We find ourselves living in …

3 نظر

  1. ام حسبت ان اصحاب الکهف و الرقیم کانوا من آیاتنا عجبا

    و یدرئون بالحسنة السیئة اولئک لهم عقبی الدار

    نمیدانم این شیخ عزیز سیره اش شبیه کدامیک از انبیاست و ممثل کدامین ایشان در میان انصار قائم آل محمد (ع) است اما میدانم سیره شیخ احمد رزقی از ابتدا این بود که ناملایمات و نامردی ها را با نجابت و با کرامت از کنارش میگذشت و یا پاسخ نمیداد…
    ومیدانم برخوردهایی که با ایشان در جریانات دستگیریشان شد بسیار ناجوانمردانه بود….
    روز حساب نزدیک هست و آیه های الهی آنها را کفایت نمیکند…

    الحمدلله که میگذرد
    و الحمدلله که این خلیفه خدا منتقم است….

  2. و سيعلم الذين ظلموا ای منقلب ينقلبون.

  3. مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا
    از ميان مؤمنان مردانى‏ هستند كه به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا كردند برخى از آنان به شهادت رسيدند و برخى از آنها در [همين] انتظارند و [هرگز عقيده خود را] تبديل نكردند (احزاب ۲۳)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 17 =