خانه > ساعت صفر > شکست منتظران > آیا حکومت فقیه ایران در نبرد اعتقادی و مسالمت‌آمیز یمانیون شکست خورده است؟

آیا حکومت فقیه ایران در نبرد اعتقادی و مسالمت‌آمیز یمانیون شکست خورده است؟

فلانی (یکی از برادران یا خواهران انصار) دستگیر شد. این خبر حالا دیگر جزو اخبار روزانه انصار امام مهدی (ع) شده است! در شرایطی که انصار امام مهدی (ع) مشغول دفاع از عقیده خود هستند و پیروان هر اعتقادی را به گفتگوی دوستانه دعوت می‌کنند، حکومت فقیه ایران آنان را دستگیر و زندانی می‌کند تا به نحوی به عقیده‌ی مرجعیت کمک کرده و از شکست و مفتضح شدن آن‌ها جلوگیری کند و این یعنی نبرد نابرابر!

اگر معتقدید که در کشور آزادی بیان و عقیده وجود دارد و اگر معتقد به کرسی‌های آزاداندیشی هستید (آن‌طور که خودتان میگویید)، پس چرا در این نبرد اعتقادی و علمی و مسالمت‌آمیز از زور استفاده می‌کنید؟!
آیا این مصداق یک نبرد نابرابر نیست؟! و آیا چنین عقیده‌ای که با زور سرنیزه از اعتقادش دفاع می‌کند، محکوم به شکست نیست؟!

اما چند سؤال:
🔹 در شرایطی که کشور ایران تحت تحریم قدرت‌های غرب و شرق است، دستگیری انصار امام مهدی (ع) که همگی مسلمان و شیعه بوده و برای تک‌تک گزاره‌های اعتقادی‌شان، از عقل و نصوص دینی (قرآن و روایات و عهدین) دلیل می‌آورند و در برابر پیروان مکاتب اعتقادی گوناگون (ازجمله: ملحدین، وهابیت و اهل کتاب)، جانانه از مکتب اهل‌بیت (ع) دفاع می‌کنند، دقیقاً با چه هدف و نیتی صورت می‌گیرد؟! آیا این تضعیف تشیع نیست؟!

🔹 مطابق روایات دشمن اصلی امام مهدی (ع)، دجال اکبر آمریکا و رژیم اشغالگر قدس شریف یعنی صهیونیسم است؛ با این حال، دستگیری انصار امام مهدی (ع) آیا از توطئه‌ای آمریکایی و صهیونیستی خبر می‌دهد؟!

🔹 آنان که انصار امام مهدی را در عین بی‌گناهی و با چسباندن اتهامات واهی و برچسب‌های گوناگون دستگیر می‌کنند، آیا می‌دانند که با این کارشان -دانسته یا ندانسته- در راستای اهداف آمریکا و صهیونیسم و در جهت تقویت آن‌ها و تضعیف جبهه‌ی شیعیان قدم برمی‌دارند؟!

🔹 آیا در حکومت امیرالمؤمنین نیز با عقاید مخالف که حرفشان از عقیده و بیان آن تجاوز نمی‌کرد، این‌گونه برخورد میشد؟!

البته غربت و مظلومیت انصار امام مهدی (ع) چیزی است که آل محمد (ص) از آن خبر داده‌اند و برای ما چندان عجیب نیست، اما این سؤالات و سؤالات زیاد دیگری مطرح شده و می‌شود و از مسئولین حکومت ایران انتظار است تا اگر به ما نیز پاسخگو نیستند، حداقل برای وجدان خود و البته محکمه الهی جوابی آماده کنند.

همچنین ببینید

172 – انجام تکلیف در زمان فترت

مخالفت علمای ادیان با فرستادگان به قلم: کاظم محمدی دین خدا از روز اول با …

یک نظر

  1. اگر این حکومت رو به فرستاده امام زمان عج تحویل ندن، خدا حکومت فقیه‌شون رو سرنگون کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − هفت =