خانه > اخبار دعوت یمانی > بیانیه وحدت انصار ایرانی امام مهدی (ع) و سید احمد الحسن (ع) در پی دستگیری‌ها و برخوردهای تلخ نیروهای امنیتی

بیانیه وحدت انصار ایرانی امام مهدی (ع) و سید احمد الحسن (ع) در پی دستگیری‌ها و برخوردهای تلخ نیروهای امنیتی

«بیانیه وحدت انصار امام مهدی (ع) در ایران»

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی محمد و آل محمد الائمة والمهدیین وسلم تسلیما کثیرا

سلام علیکم و رحمة ‌الله و برکاته
ان‌شاءالله در خیر و عافیت باشید

برادران و خواهران انصاری!
دستگیری‌ها و برخوردهای تلخ نیروهای امنیتی با انصار امام مهدی (علیه‌السلام) در روزهای گذشته، زخمی عمیق و دردناک بر قلب‌های ما بر جا گذاشت و همه را متأثر کرد؛ اما در این شرایط خاص، دو نکته راز موفقیت و توفیق ما در پیشگاه الهی است و باید بطور مدام متوجه آن باشیم:

1. پشتوانۀ ما خداوند است و اوست که در سخت‌ترین شرایط مدافع مؤمنین است و از ما حمایت می‌کند. این پشتوانه، رمز استقامت ما در برابر خواست دیگران و راز ثبات قدم انصار در زیر سخت‌ترین فشارهاست؛ پس به خدا اعتماد و توکل کنیم که پیروزی نزدیک است.

2. اخلاق احمدی که همان اخلاق محمدی است و سیرۀ امام احمد الحسن (علیه‌السلام) چنین است؛ و این، دومین راز توفیق ما انصار است.
اخلاق احمدی، عمیق‌ترین تأثیر را در جان دیگران خواهد گذاشت، هم در انصار عزیز و هم در سایر مردم در تمام دنیا. رعایت این سیرۀ مبارک، مسیر دعوت را به‌سوی فتح و پیروزی نهایی هموار خواهد کرد.

تمام آرزوی مخالفین در شرایط فعلی، ایجاد اختلاف و تفرقه بین انصار است. آنان تلاش می‌کنند انصار را افرادی احساسی و هیجانی و دور از تعقل معرفی کنند که به دنبال برهم زدن امنیت کشور هستند.
آنان تلاش می‌کنند با وارد کردن افرادی نفوذی در جمع انصار، بین آن‌ها تفرقه ایجاد کنند و مسیر دعوت مبارک را منحرف سازند.

لیکن ما انصار امام مهدی علیه‌السلام با اتحاد و اطاعت از اوامر مولایمان احمد الحسن علیه‌السلام و مکتب شریف نجف، با تشخیص به‌موقع این فتنه‌ها، راه را بر خواست مخالفان خواهیم بست و فتنۀ فتنه‌گران را به حول و قوه الهی خاموش خواهیم ساخت و به همگان ثابت می‌کنیم که هدف ما خدمت به مردم و حضور متحد و فراگیر زیر پرچم امام مهدی علیه‌السلام است.

بنابراین برای نیل به این مقصود چند نکته قابل‌توجه است:
1- با چنگ زدن به سیرۀ مولایمان احمد الحسن علیه‌السلام، از صمیم قلب و با تمام وجود به همدیگر عشق بورزیم و دلسوز و خیرخواه هم باشیم و با نادیده گرفتن ضعف‌های فردی همدیگر، تحت اوامر امام علیه‌السلام، زمینه را برای تحقق دولت عدل الهی هموار کنیم.

2- هرگونه تجمع و تظاهرات در مکان‌های عمومی برای اعتراضات، اکیداً ممنوع است.

3- برای دریافت اخبار و اطلاعیه‌های رسمی فقط از درگاه‌های رسمی دعوت اقدام کنید، نه از مسیرهای متفرقه.

4- از ابتدای دعوت یمانی آل محمد علیه‌السلام گفته شده است که این دعوت، دعوتی علمی و عقیدتی است؛ یعنی ما افراد را به حقیقت و مطالعۀ روایات و آیات و حتی خواندن کتاب‌های سید احمد الحسن علیه‌السلام دعوت می‌کنیم تا آن‌ها خود، حق را تشخیص دهند؛ و کسی را بر این امر مجبور نمی‌کنیم، چراکه: لا اکراه فی الدین.

حتما بخوانید: 10 آموزه‌ و استراتژی مهم دعوت یمانی

📌 ما در زمان خلیفه‌ای از خلفای الهی هستیم که امرش را خداوند در شبهه ظاهر کرده است[1] و متأسفانه به‌زودی عذاب سختی پیش روی منکرانش خواهد بود؛ ما موظفیم با تأسی به اخلاق کریمانه نبی اکرم (صلی‌الله علیه و آله) برای سایر مردمان، همچون طبیبی دلسوز و ناصحی امین، حقیقت دعوت الهی یمانی آل محمد (علیه‌السلام) را برای آنان تبیین کنیم و نسبت به خطر پیش رویشان به آنان انذار دهیم.

بنابراین بر مؤمنین روا نیست که در پاسخ به رفتار نسنجیده و ناپسند مخالفین، به بداخلاقی و توهین و اقدام متقابل روی آورند و مقابله‌به‌مثل کنند؛ بلکه می‌بایست با آرامش و صبر و توکل به خدا و توسل به ساحت مقدس معصومین علیهم‌السلام و تحت اشراف اوامر مکتب شریف نجف، با مخالفان برخورد کنیم؛ و تمام بغض و کینه و نیروی درونمان را برای مبارزه با سفیانی خون‌خوار و آمریکای جنایتکار و صهیونیسم کودک‌کش آماده کنیم؛ که به فضل الهی فرج نزدیک است.

عزیزان احمدی! کلام مولایمان احمد الحسن (علیه‌السلام) را آویزۀ گوشمان کنیم که فرمودند: «ما دائماً منتظریم تا صدای پای شما را در ملأ اعلی بشنویم تا فخر ما باشید»[2]

  • (ادْفَعْ بِالَّتِي هِيَ أَحْسَنُ السَّيِّئَةَ نَحْنُ أَعْلَمُ بِمَا يَصِفُونَ)
    «ﺑﺪﻱ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺷﻴﻮﻩ ﺩﻓﻊ ﻛﻦ، ﻣﺎ ﺑﻪ آنچه ﻭﺻﻒ می‌کنند، ﺩﺍﻧﺎﺗﺮﻳﻢ». (سورۀ مؤمنون: ۹۶)

و من الله التوفیق والسداد.

[1] مختصر بصائر الدرجات، جلد ۱ ص ۱۷۹
[2] پیام فیس‌بوک سید احمد الحسن (ع)، چهارشنبه 31 فروردین 94

همچنین ببینید

Time of Appearance

Introduction to the Weekly Magazine of the Time of Appearance We find ourselves living in …

2 نظر

  1. خدا خیرتون بده اجرکم عند الله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + دو =