خانه > دین آخرالزمان > عقاید یمانی > «حاکمیت مردم و یزید» یا «حاکمیت خداوند و حسین (ع)»

«حاکمیت مردم و یزید» یا «حاکمیت خداوند و حسین (ع)»

 

حاکمیت مردم چیست؟

 

ای صاحبان خِرد !  ای عاقلان! دقت کنید…
حاکمیت مردم و یزید، یک چیز است.
حاکمیت مردم و یزید، یک چیز است؛
و همچنین حاکمیت خداوند و حسین(ع) یک چیز.

فردی که پرچم حاکمیت مردم را به دوش بگیرد و به آن ایمان بیاورد و به آن عمل کند، حتما و قطعا با یزید است و تا نخاع (تا نهایت وجودش) یزیدی است! هر چند حسین (ع) را هر روز زیارت کند و هر چند زندگی اش را در حال گریه بر مصیبت حسین (ع) بگذراند. (سید احمد الحسن – خطبه محرم)

سید احمد الحسن در کتاب حاکمیت خدا، نه حاکمیت مردم میفرمایند:

 

امروزه بیشتر نظام های دیکتاتوری و فاشیستی حاکم ادعا میکنند که دارای نظام دموکراسی هستند و برای اثبات آن نظرسنجی ها و تجدید میثاق ها و انتخابات صوری برگزار میکنند. تا جایی که امروز حتی مذاهب فکری دینی در حال ریسیدن روش های منوکراتیک هستند و بزرگان این مذاهب ادعای دموکراسی دارند.

امروز روش و آیینی را نمی بینم که با دلیل پنجه در پنجه ی ادله ی دموکراسی بیندازد و طرز فکری دقیق و محکمی مطرح کند که شایسته ی پیروی کردن باشد مگر مذهب و روش مصلح منتظر که در دین یهود تمثیل آن ایلیا و در مسیحیت عیسی و در اسلام مصلح منتظر مهدی است.

مهم این است که عموم مردم باید از پیروی علمای بی عمل دوری کنند, زیرا آنان به حاکمیت مردم, انتخابات و دموکراسی که آمریکا (دجال اکبر) آورده است معتقدند و به آن اقرار میکنند. آیا بر کسی پوشیده است که تمامی ادیان الهی بر حاکمیت خدا و نپذیرفتن حاکمیت مردم تصریح دارد؟ اینان همان فقهای آخر الزمانی اند که با امام مهدی به نبرد بر میخیزند, پس آیا برای کسی که از اینان پیروی میکند حجت و دلیلی باقی میماند؟ 

آیا یهودیان به ایلیا میگویند: برگرد چون ما انتخابات و دموکراسی داریم و این از انتخاب الهی , برتر و والاتر است؟

آیا مسیحیان به عیسی میگویند: ای کسی که بر الاغ سوار میشود و ای کسی که لباس های پشمین میپوشی, کم میخوری و در دنیا زاهد و بی رغبتی, برگرد که ما روسای برگزیده ای داریم که از تمام دنیا چه حلال و چه حرامش بهره میبرند و آنها با خواست ها و تمایلات نفسانی ما موافق و سازگار است؟

آیا مسلمانان به ویژه شیعیان به امام مهدی خواهند گفت: برگرد ای پسر فاطمه , چون فقهای ما بهترین راه حل را که همان دموکراسی و انتخابات است پیدا کرده اند؟ و آیا مقلدان این فقها به امام مهدی خواهند گفت: به راستی که برای فقهای ما روشن شده است که حق با شورا و سقیفه و انتخابات بوده است؟

ما شیعیان به عمر بن خطاب اعتراض میکنیم که او معتقد به شورا و انتخابات بود, درحالی که شما فقهای آخر الزمان به شورا و انتخابات تصریح میکنید و اقراردارید , این دو وضعیت چه تفاوتی با هم دارند؟

همچنین ببینید

حجت شناسی 1

171 – روش استدلال به قرآن کریم برای اثبات اصول امامت و مهدویت

حجت‌شناسی قرآنی (قسمت اول) به قلم: عباس فتحیه   درآمد چند سال پیش در بهار …

4 نظر

  1. حکومت قائم آل محمد علیه السلام آرزوی ماست، از خداوند توفیق و اخلاص برای یاری اش طلب میکنیم…

  2. حاکمیت الله را در زمین میخواهیم که به دست قائم آل محمد علیه‌السلام سراسر زمین را دربرگیرد، ان شاء الله یاری رساننده باشیم و مطیع فرمانش

  3. یا الله
    سلام علیکم برادران زحمت کش
    خدا توفیقتون بده
    بار دیگر کربلایی دیگر اتفاق خواهد افتاد و بار دیگر حسین و یاران اندک و مخلصش و یزید و یاران انبوه و متزلزلش.
    اما این بار حسین ع پیروز است
    اللهم صل علی محمد و آل محمد الائمه و المهدیین و سلم تسلیما کثیرا

  4. کسی که خواهان ولایت فقها باشه به ولایت الله و حاکمیت الله نمیرسه؛
    ما خواهان حاکمیت الله هستیم و با نماینده ی خدا، سید احمد الحسن ع بیعت میکنیم؛
    لبیک یا احمد الحسن ع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =