خانه > جستجوی تمدن > سیاسی > آیا شرکت در مراسم اربعین اباعبدالله الحسین (ع) از نظر حکومت ایران جرم محسوب می‌شود؟!

آیا شرکت در مراسم اربعین اباعبدالله الحسین (ع) از نظر حکومت ایران جرم محسوب می‌شود؟!

سؤالی‌ که در این ایام اربعین حسینی ذهنم را مشغول کرده است و آن این ‌است ‌که: آیا شرکت در مراسم اربعین سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) از نظر حکومت ایران جرم محسوب می‌شود؟!

اگر جرم محسوب می‌شود، پس چرا بسیاری از مردم به‌راحتی در این مراسم شرکت می‌کنند؟! و اگر جرم محسوب نمی‌شود، پس چرا برخی از هم‌وطنان عزیزمان که حتی یک سابقه کیفری نداشتند، امسال از شرکت در مراسم جهانی اربعین‌ حسینی محروم شدند؟!

لازم به ذکر است که این افراد بعد از اینکه روادیدشان تأیید شد، فهمیدند که ممنوع‌الخروج هستند!!! و زمانی که علت ممنوع‌الخروجی خود را سؤال کردند، کسی نبود تا به آن‌ها پاسخ بدهد و به آنها بگوید که از کدام نهاد برای آنان این ممنوعیت صادر شده است!!!

خداوند چه‌خوب شاهدی است برای اهل ایمان، آنان جرمشان نه اختلاس بوده است! و نه دزدی! و نه مشکلات خانوادگی؛ راستی بگذارید برایتان بگویم: اینها جرم‌شان ایمان به فرستاده امام مهدی (ع) همان یمانی موعود سید احمد الحسن (ع) بوده است که اسمشان در وصیت شب وفات پیامبر اکرم (ص) به‌عنوان یکی از اوصیای پیامبر از نسل امام مهدی (ع) ذکر شده است.

جالب است بدانید: «هیچ‌کس به‌خاطر اینکه فکرش و نظرش مخالف نظر حکومت است، مورد فشار و تهدید و تعقیب قرار نمی‌گیرد». (سید علی خامنه‌ا‌ی، اول فروردین 1397)

#البیعة‌لله
#نه_به_حاکمیت_الناس
#راه_حل_فقط_مهدی_است

همچنین ببینید

برخورد حاکمیت ها با دعوت حق یمانی

169 – نقدی بر مواجهۀ حاکمیت‌ها با دعوت یمانی

با تأملی در مبانی دینی آزادی بیان و بایسته‌های آن به قلم: محمدهادی قره‌داغی وقتی …

یک نظر

  1. فکرش و نظرش مخالف نظر حکومت است…
    عجب آدم … هستید شما؛ به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران هستش که مراسم اربعین حسینی پرشور هرساله برگزار میشه اون وقت شما اومدید این خزعبلات رو از خودتون در آوردی…
    جدا متاسفم براتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + یک =