خانه > برگزیده > از کجا معلوم است که سید احمد الحسن یمانی (ع) دست پرورده استکبار جهانی نباشد

از کجا معلوم است که سید احمد الحسن یمانی (ع) دست پرورده استکبار جهانی نباشد

می‌گویند از کجا معلوم که جریان سید احمد الحسن یمانی (ع) دسیسه و فتنه جدید دشمنان اسلام مخصوصاً صهیونیست‌ها و اسرائیل نباشد؟
می‌گویند که این جریان یمانی آمده است تا اصل و ریشه شیعه و مذهب ضد استعماری را بخشکاند.
می‌گویند که از بین رفتن و ایجاد ضعف قدرت دینی مراجع، حربه و نقشه جدید دشمنان دین و شیعه است.
می‌گویند که همیشه دشمنان دین از قدرت مراجع و علما ضربه خورده‌اند و اکنون قصد دارند تا این قدرت را پیش مردم تضعیف کنند.
می‌گویند که یمانی (ع) آمده است تا همه چیز را برای خود مصادره کرده و دست مردم را از دامان علما و مراجع کوتاه کند.
می‌گویند سید احمد الحسن (ع) آمده است تا تنهاترین و مقتدرترین حکومت اسلامی شیعه در جهان یعنی ایران را که بلای جان دشمنان اسلام شده را متزلزل کند؛ و خلاصه اینکه از کجا معلوم این جریان توطئه جدید دشمنان و استکبار جهانی نباشد؟

  • می‌گویم دغدغه و سؤالتان به جاست؛ اما صرف احتمال که دلیل نمی‌شود و شما باید این احتمال رو تبدیل به یقین و مستند کنید.
  • می‌گویم مگر مرز و فاصله‌ای بین حق و باطل وجود ندارد تا با آن بتوان به اشکالتان پاسخ گفت؟ مگر اهل بیت (ع) راهی را برای شناخت حق از باطل معرفی نکردند تا با آن بتوان به حقیقت رسید؟ اگر اهل بیت ما این کار را نکردند، اهل بیت شما چطور؟ تا کی این اشکال بی‌اساس همین‌طور دائماً مطرح شود؟
  • می‌گویم از کجا معلوم وجود و ظهور محمد (ص) در هزار و اندی سال پیش در شهر مکه توطئه دشمنان آن زمان برای از بین بردن علمای دیگر ادیان نبوده باشد؟
    از کجا معلوم ادعایی که علی (ع) در مورد خلافت بعد از پیامبر مطرح کرده است، توطئه دشمنان اسلام نبوده باشد؟ از کجا معلوم که قیام امام حسین (ع) به خاطر ایجاد رخنه و تفرقه در حکومت اسلامی آن زمان نبوده باشد؟
    اصلاً مگر قرار نیست که امام زمان شما بیاید و ادعا کند؟ اگر مراجع شما او را کذاب معرفی کنند، شما چه می‌کنید؟
  • می‌گویم از کجا معلوم قیام و انقلاب آقای خمینی رحمه الله توطئه آینده نگرانه دشمنان اسلام نبوده باشد؟
    شما می‌گویید اسراییل بسیار زرنگ است و در مورد مهدویت و تشیع کار کرده است و دکتر و باسواد بیرون می‌دهد و از همین راه احمد الحسن را ساخته تا مردم گمراه بشوند.
    حال شاید همین زرنگی در شصت هفتاد سال پیش تحقق یافته و از همان زمانی که به جنگ با اسلام و فلسطین رفتند و قصد کردند تا سرزمین بیت‌المقدس را بگیرند، نقشه‌ای جانانه برای تشیع هم ریخته باشند تا مردم دستشان برای همیشه از علما و مراجع قطع شود و آن نقشه این بود که می‌دانستند هیچ کس جز معصوم و خلیفه خدا نمی‌تواند حکومت الهی همراه با عدالت برقرار کند و همین نکته عقلی را از روایات ما شیعیان یاد گرفته باشند که اهل بیت (ع) بسیار تأکید کردند که هر دولت و پرچمی قبل از امام مهدی (ع)، کفر و نفاق و طاغوت است و هرکس این کار را بکند مانند جوجه پرنده ایست که از لانه سقوط کرده و بازیچه دست بچه‌ها قرار می‌گیرد.
    آری، به قول شما اسرائیل خیلی زرنگ است و به احادیث ما آگاهی بیشتری از علما دارد تا جایی که می‌تواند اسرار اهل بیت را هم برای همگان فاش بکند.

حال صهیونیست‌ها آمده‌اند و برای اینکه ریشه‌ی علما و مرجعیت را تا ابد قطع کنند، آمدند و گفتند بهترین کار این است که عالِم و مرجعی دینی در رأس حکومت قرار بگیرد و داد بزند که حکومت اسلامی یعنی این؛ و آن را به همه‌جا صادر کند اما بعد از مدتی کم‌کم مر دم از دست این‌ها و این علمایی که در رأس حکومت قرار گرفتند، خسته می‌شوند و خودشان با دست خودشان ریشه این‌ها را قطع می‌کنند همان‌طوری که بر انسان منصف و کسی که چشمش به حقایق باز است، مخفی نیست که بعد از سی و اندی سال از حکومت ایران، گروه‌گروه بر مخالفین و جوانان خسته از ظلم و بی‌عدالتی این حکومت افزوده می‌شود. ظلم‌هایی که پشت مسئله‌ای اثبات نشده و بدون دلیل به نام ولایت‌فقیه جا خوش کرده است. صدای دُهل شنیدن از دور خوش است.

به ظاهر گمان کردیم که به کمک اسلام شتافتیم و حکومت اسلامی تشکیل دادیم غافل از اینکه نقشه دشمنان عملی شد و به ریش من و شما خندیدند.

چرا همه دشمنان ایستادند و نگاه کردند تا محمدرضا شاه برود و علما و فقها حاکم ایران شوند؟ اگر آقای خمینی رحمه الله را در فرانسه یا هر جای دیگر ترور می‌کردند انقلاب پیروز می‌شد؟ چرا کاری نکردند؟ به ظاهر در بوق کردند که به‌به چه حکومتی؟ حجاب هست. اذان هست. آخوند هست. رساله هست. روضه و سینه‌زنی است؛ اما غافل از اینکه بدون اجازه معصوم و با توطئه دشمن است.
در نتیجه دزدی هست. اختلاس چند میلیاردی هست. ظلم و بی‌عدالتی هست. فقر هست. بیت‌المال به تاراج رفته هست. بت و بت‌پرستی هست. خاموشی فکرها و نظرات هست و آخرش بمبی که ریشه همه را خواهد سوزاند.

بی‌جهت نبود که آقای خمینی این دغدغه و رنجش خاطر را داشتند که گفتند می‌ترسم بلایی بدتر از محمدرضا شاه بر سر اسلام بیاوریم.

البته بنده قصدم این نیست که این‌ها حقیقت دارد چون نمی‌دانم و خبر از غیب هم ندارم اما خواستم بگویم اگر اینجا با احتمال، خلیفه خدا را رد می‌کنند و …و خلیفه خدا و انصارش را در قربت می‌کشند و زندانی می‌کنند، پس بدانید که این احتمال در مورد راه شما بسیار بیشتر از راه یمانی است!

از کجا معلوم است که سید احمد الحسن یمانی (ع) دست پرورده استکبار جهانی نباشد

حداقل اصل یمانی را اهل بیت (ع) وعده داده‌اند، در بدترین حالت ممکن است احمد الحسن مصداق یمانی نباشد، اما شما چی که یک دلیل بر اصل ولایت فقها ندارید، چه برسد به مصداقش و از همه بدتر اینکه برای کشف خلیفه و نایب امام دست به دامن مردم و انتخابات و سپس عده‌ای طلبه می‌شوید. واقعاً عجیبه! بماند روایات متعددی که همه را منع می‌کند از هرگونه تشکیل حکومتی!

چقدر جریان امروز ما شبیه زمان پیامبر است که ایشان فرمودند خدایان متعدد نداریم بلکه فقط یک خدای واحد است؛ و بعد گفتند که محمد با خدایان ما مخالفت می‌کند!

امروز نیز همه خود را نایب امام معرفی می‌کنند و وقتی احمد الحسن به آنها می‌گوید که امام زمان (ع) نایب عام ندارد، آن هم اینهمه! و فقط یک نفر نایب خاص دارد او نیز یمانی است، حالا همه می‌گویند ایشان می‌خواهد با مراجع و نایبان عام مخالفت کند!

آری ایشان آمده تا هیکل هر خدایی را در روی زمین ویران کند و دروغگویان را مفتضح کند و حاکمیت الله را پیاده نماید. فرق مراجعی که هزار نایب برای مهدی درست کردند با یمانی تنها این است که یمانی با دلیل و مدرک، تنها یک وصی و نایب را برای امام مهدی (ع) اثبات می‌کند اما آنها بدون دلیل، هزار نایبی تراشیده‌اند که جز ضربه به مهدی فاطمه کاری بلد نیستند.

چطور یک عمر مدعی نیابت بودید و کسی صدایش در نیامد، حالا که یکی مدعی شده همه شما صدایتان در آمده؟ آیا مشکلتان در نایب خاص بودنش است؟

خوب شما هم با دروغ‌هایتان همان خاصیت نایب خاص را غصب کرده‌اید! شما خمس می‌گیرید و فتوا می‌دهید و… اما مجوزی برای این کار ندارید!

حداقل آن است که یمانی آشفته بازار نواب را کم کرده و همه مردم را به یک سمت فرامی‌خواند. ایشان حداقل دلیل می‌آورد، معجزه می‌کند، اعلام آمادگی برای مباهله می‌کند، اما شما هیچ دلیلی هم ندارید و پاسخگو نیستید! پس لطف کنید برای اثبات خودتان با احساس جلو نیایید اما برای رد یمانی با ظاهر عقلی!

و الصلاة علی محمد و آل محمد الائمة و المهدیین و سلم تسلیما کثیرا

همچنین ببینید

تبذیر کنندگان برادران شیطان

163 – برادران شیاطین

چرا در قرآن کریم، «تبذیرکنندگان» برادران شیاطین شمرده شده‌اند؟ نوردخت مهدوی مقدمه خداوند متعال در …

2 نظر

  1. احسنت
    متاسفانه امروزه مردم بجای اینکه از جای معتبر (که طبیعتا کتاب خدا و اهل بیت ع هستش) درباره سید احمد الحسن سوال بکنند از کسایی سوال میکنند که خودشان عاقبت خودشان را نمیدانند و مثل بقیه ی مردم مکلف به شناخت و پیروی از یمانی هستند …

  2. اللهم صلی علی محمد و آل محمد الائمه و المهدیین و سلم تسلیما کثیرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =