خانه > اخبار دعوت یمانی > ضرب و شتم خونین و دستگیری انصار امام مهدی (ع) در تربت حیدریه

ضرب و شتم خونین و دستگیری انصار امام مهدی (ع) در تربت حیدریه

بسم الله الرحمن الرحیم
و الحمد لله رب العالمین
و صلّی الله علی محمد و آل محمد الأئمة و المهدیین و سلّم تسلیما کثیرا
و لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم
انا لله و انا الیه راجعون

چند روز قبل در سالروز شهادت امام جواد (ع)، انصار امام مهدی (ع) در شهر تربت حیدریه در مغازه‌ای به عزاداران شربت می‌دادند و به جرم اینکه یمانی هستند و اقدام به عزاداری و پذیرایی از عزاداران کرده‌اند، به آن‌ها حمله شد. فردای آن روز، صاحب مغازه دستگیر شد. تعدادی از انصار شهر تربت حیدریه به درب سازمان اماکن و اطلاعات رفتند و با اجتماع مسالمت‌آمیز خود، موجب شدند که برادرشان پس از چند ساعت آزاد شود.

ضرب و شتم خونین و دستگیری انصار امام مهدی (ع) در تربت حیدریه

چند روزی گذشت و این بار دو نفر از برادران حاضر در آن اجتماع را به دادگاه انقلاب احضار کردند. تعدادی از انصار الله تربت حیدریه قرار گذاشتند که اگر این دو برادر را آزاد نکردند، مجدداً روبروی دادگاه انقلاب اجتماع کنیم و محترمانه و مسالمت‌آمیز اعلام نماییم که ما دشمن شما نیستیم و فقط حقوق اولیه خودمان مثل آزادی عقیده و حق حیات و حق احیای عزاداری اهل‌بیت (ع) را مطالبه می‌کنیم.

بالأخره امروز یک‌شنبه 28 مرداد 1397 مصادف با هفتم ذی‌الحجه، سالروز شهادت امام محمدباقر (ع)، حدود 60 نفر از برادران و خواهران و کودکان و کهن‌سالان به سمت دادگاه انقلاب حرکت کردند و در این اجتماع مسالمت‌آمیز و آرام با ذکر صلوات و نام اهل‌بیت (ع)، آزادی دو برادرشان را مطالبه کردند، چون به نظر می‌رسد عزاداری برای امام جواد (ع) در کشور امام زمان (ع) جرم قابل قبولی نیست و اعتراض به دستگیری آن عزادار نیز اتهام محکمه‌پسندی نیست!

فاجعه تاریخی تاسوعا و حمله به عزاداران قم تکرار شد

متأسفانه نیروهای امنیت ملی و گارد ویژه و اطلاعات و نیروی انتظامی به برادران و حتی خواهران و کودکان و کهن‌سالان حمله کردند؛ به همان عزیزانی که جز ذکر صلوات و اعلام ایمان به اهل‌بیت (ع) چیزی نمی‌گفتند و فقط گفتند: «آزادی عقیده حق مسلم ماست»

حتما بخوانید: حمله نیروهای حکومتی ایران به عزاداران قم در شب تاسوعای حسینی

با باتوم و شوکر و گاز اشک‌آور به جان انصار الله افتادند و …؛ آه یا عباس ابوالغیرة… جایتان خالی بود؛ نمایش کربلایی و تعزیه کم‌نظیری بود. یکی از انصار کهن‌سال که بیماری قلبی داشت را کتک زدند؛ قلبش گرفت و حالش بد شد، اما از دستگیر کردنش منصرف نشدند.

به خواهران ما حمله کردند و در این میان، چادر دختری را کشیدند و … صلی‌الله علیک یا زینب عقیلة العرب
بچه‌ها هم از کتک خوردن بی‌نصیب نماندند و زیر دست‌وپا…، صلی‌الله علیک یا رقیة بنت الحسین.

تربت حیدریه اکنون واقعاً تربت حیدری است؛ اصلاً شهر دیگری است، چون متبرک شده به خون انصار امام مهدی (ع)، آن هنگام که سر یکی از انصار کهن‌سال را شکستند و خون از فرق سرش جاری شد، صلی‌الله علیک یا أمیر المؤمنین
یکی از خواهران را کتک می‌زدند؛ همسرش برای دفاع از او پیش آمد؛ پس او را هم با مشت و لگد و باتوم و شوکر و … به باد کتک گرفتند.

اصلاً انگار یمانیون تربت حیدریه در سالروز شهادت امام باقر (ع) قرار بود که تعزیه کودکی امام باقر (ع) را اجرا کنند، چون نیروهای امنیتی یک پسر پنج‌ساله را در حد مرگ کتک زده بودند و با حال بدی روی زمین افتاده بود. صلی‌الله علیک یا محمد بن علی الباقر
خلاصه جایتان خالی بود، انگار روزنه‌ای به سمت کربلا باز شد، مستقیم از تربت حیدریه به تربت حسینی. الو الو کربلا، ما داریم میاییم…

حتما بخوانید: اخبار لحظه‌به‌لحظه از وضعیت انصار امام مهدی (ع) در تربت حیدریه

ای صاحب‌الزمان، حتماً شما شاهد همه ماجرا بودید، وقتی یارانتان زیر باتوم و لگدهای سنگین له شدند؛ و وقتی چادر زن‌ها را از سرشان کشیدند و …
آقاجان، راستی شنیدم دایی حسین سکته کرده؛ بچه‌های کوچک از اسپری فلفل خفه شدند؛ سر و صورت بچه‌ها پر از خون بود؛ و …
پسر فاطمه، فدای یک‌لحظه از غربت و آوارگی شما و فرزندانت.

راستی حالت خوبه آقا؟ از ما راضی بودید؟ آیا برای قیام دولت عدل الهی آماده شدیم؟ اکنون آیا شایستگی شهادت در راهتان را پیدا کردیم؟
صلی‌الله علیک یا قائم آل محمد (ص)

سید علی خامنه‌ای: امروز در کشور ما آزادی فکر هست، آزادی بیان هست، آزادی انتخاب هست، هیچ‌کس به خاطر اینکه فکرش و نظرش مخالف نظر حکومت است مورد فشار و تهدید و تعقیب قرار نمی‌گیرد!

مواظب فتنه‌انگیزی و سوءاستفاده احزاب سیاسی باشیم

جناب آقای زم (ادمین کانال “صدای مردم” در تلگرام) با عرض سلام و احترام، امیدواریم انسان منصف و راستگویی باشید. همه فیلم‌هایی که از تجمع عدالت‌خواهانه و مسالمت‌آمیز انصار امام مهدی (ع) در تربت حیدریه در شبکه‌های مجازی وجود دارد و همان فیلم‌هایی که همفکران خودتان برایتان ارسال کردند را با دقت مشاهده کنید؛ سپس به این سؤالات منطقی پاسخ بدهید.

  • آیا انصار امام مهدی با مأموران درگیر شدند، یا مأموران به آن‌ها حمله کردند و دستگیرشان کردند؟!
  • آیا حدود 60 نفر مرد و زن و کودک و کهنسال با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و پرچم‌های شعائر اهل‌بیت (ع) می‌توانند با مأموران آموزش‌دیده و مسلّح درگیر شوند؟!
  • آیا شما به سبب افکار رادیکال خودتان، اینک می‌خواهید از آب، کره بگیرید؟!

ما به عقاید همه مردم احترام می‌گذاریم؛ به عقاید همه احزاب سیاسی و همه حکومت‌ها احترام می‌گذاریم؛ اما شما که اطلاعاتی حداقلی درباره دعوت و شخصیت سید احمد الحسن (ع) دارید، حتماً باید بدانید که او صفحه‌ای در فیس‌بوک دارد و مواضع دینی، فرهنگی، سیاسی و علمی خود را پیوسته در آنجا منتشر می‌کند؛ و همچنین دفتری در نجف اشرف دارد که بارها به‌صورت شفاف و روشن بیان کرده که ما هیچ دشمنی با حکومت جمهوری اسلامی ایران و هیچ حکومت و حزب و شخصیتی نداریم، اگرچه اختلاف اعتقادی و علمی با همه مکاتب (غیر از مکتب آل محمد) داریم؛ و تنها کارمان بیان عقیده حق آل محمد (ص) و نشر علوم اهل‌بیت (ع) با زبان نرم و دلیل روشن است.

همچنین بخوانید: هشدار سید احمد الحسن (ع) به سید علی خامنه‌ای درباره دستگیری و محاکمه انصار امام مهدی (ع) در ایران

همه انصار الله می‌دانند: ایران عزیز کشور ماست؛ امنیتش امنیت ماست؛ مردمش خانواده ما هستند و اغلب مأموران انتظامی و امنیتی‌اش خدمتگزاران این کشور هستند که جانشان را برای تأمین امنیت کشور و مردم به خطر انداخته‌اند و با گروهک‌های تروریستی خطرناکی در اطراف و داخل کشور عزیزمان درگیر هستند؛ ازجمله گروههای تکفیری و وهابی و … که اگر (زبانمان لال) بر کشور ما مسلط شوند، هیچ کس از خطرشان در امان نیست.

بنابراین ما هرگز طالب براندازی این حکومت یا حتی ایجاد اخلال در امنیت آن (که مستقیماً به امنیت خود ما و خانواده‌مان مربوط است) نبودیم و نیستیم؛ بلکه دلسوز و خیرخواه همه آن‌ها و شما هستیم و میگوییم: راه نجات شما، احزاب و دموکراسی و دیکتاتوری و شاه و شاهزاده نیست، بلکه #راه_حل_فقط_مهدی_است.

📣 ما با صدای بلند میگوییم: #ظلم_بس_است؛
📣 ما با صدای بلند میگوییم: #راه_حل_فقط_مهدی_است؛
📣 ما با صدای بلند میگوییم: مرجعیت و ولایت فقها در عصر غیبت یک فرضیه اثبات نشده و بلکه مردود است؛ دقیقاً مانند اقانیم ثلاثه مسیحیت و تحریفات و خرافات یهود و الحاد علمی داوکینز و هاوکینگ، و عقیده حاکمیت مردم (دموکراسی) یا امامت شورایی اهل تسنن و پیامبری جدید بهائیت و …؛
📣 ما با صدای بلند میگوییم: مکتب و پرچم و دعوت حق، فقط برای خلیفه منصوب از سمت خداست و تنها اوست که حق ولایت و حاکمیت الهی دارد؛
📣 ما با صدای بلند میگوییم: با همه این احزاب و حکومتها اختلافات علمی و اعتقادی داریم؛
📣 و ما با صدای بلند میگوییم: دشمنی شخصی و سیاسی و حزبی با هیچ‌یک از آن‌ها نداریم؛ بلکه دلسوز و ناصح همه آن‌ها هستیم و همه آن‌ها (مخصوصاً شیعیان اهل‌بیت) را با دلیل روشن به سمت حق دعوت می‌کنیم.

درنهایت از همه عزیزانی که اخبار مظلومیت انصار امام مهدی علیه‌السلام در تربت حیدریه و … را نشر می‌دهند، تشکر می‌کنیم.

همچنین ببینید

Time of Appearance

Introduction to the Weekly Magazine of the Time of Appearance We find ourselves living in …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هشت =