خانه > برگزیده > چرا می‌گوییم علمای بی‌عمل و مراجع شیعه، مجریان تفکر سقیفه و حیله دموکراسی آمریکایی هستند؟

چرا می‌گوییم علمای بی‌عمل و مراجع شیعه، مجریان تفکر سقیفه و حیله دموکراسی آمریکایی هستند؟

«عمامه‌داران، پرچم‌به‌دوش آمریکا شده‌اند»

متأسفانه در جوامع امروزی شیعیان و محبان آل محمد (ع) از اصل دور افتاده‌اند تا جایی که عمامه‌داران، آن‌ها را حول یک سری کلمات و شعارهای خالی از عمل جمع کرده و از اصل دورشان ساخته‌اند. فریب عظیمی که از سوی علمای ‌بی‌عمل به مردم القا شده و آن‌ها را تبدیل به عروسک خیمه‌شب‌بازی در دستان این افراد مسن کرده است.

مردم به تبعیت از علمای بی‌عمل، دشمنی با آمریکا را در شعار (مرگ بر آمریکا) خلاصه کرده‌اند، اما غافل از اینکه خود تماماً آمریکایی عمل می‌کنند. اینکه بگویی «مرگ بر آمریکا»، نه باعث مرگ دولتمردان آمریکا می‌شود و نه خدشه‌ای به حکام آمریکا وارد می‌کند.

متأسفانه علمای بی‌عمل مردم را مسحور خود ساخته‌اند. عده‌ای از آن‌ها فتوا صادر می‌کنند که جنگ در مقابل آمریکا تا زمان ظهور حرام است! (مراجعه کنید به فتوای آقای سیستانی در زمان حمله آمریکا به عراق).
عده‌ای دیگر از عمامه‌داران، مجری اهداف آمریکا‌ و حکومت به سبک آمریکایی شده و مردم را در یک شعار پوچ‌‌ و خالی از عمل، سرگردان نموده‌اند.

آمریکا یک ایدئولوژی ضد اسلامی را در باطن خود پرورش می‌دهد. تخم دموکراسی سال‌ها پیش در سقیفه توسط عمر و ابوبکر برای تشکیل حاکمیت‌های مردمی کاشته شد و عمر در مقابل انتخاب خدا، یعنی علی (ع)، ابوبکر را عَلَم کرد و مردم را حول او جمع نمود تا بعد مرگش خود بر تخت قدرت تکیه بزند؛ آمریکا و کشورهای هم‌پیمانش آن را آبیاری و محصولش را توسط علمای بی‌عمل برداشت کردند و امروز ثمر‌ۀ این درخت نحس را به خورد شیعیان داده‌اند.

آمریکا تنها هدفش سیطره بر ممالک اسلامی و استفاده از ذخایر آن‌ها برای جاه‌طلبی‌های خویش است و برای رسیدن به این خواسته، باید تنها رقیب قوی خود را از میان برمی‌داشت؛ رقیبی که حتی تفکرش پایه‌های دولت آمریکا در عراق و ایران را لرزانده بود، اعتقاد شیعه به ظهور و انقلاب دادگستر مهدی به‌عنوان پایان‌دهنده حاکمیت‌های ظلم است.

فردی که فقط نامش را شنیده‌اند و شخصیتش پنهان است، دسترسی به او برایشان میسر نبود، اما تغییر افکار مردم برای فراموش‌نمودن چنین تفکری ممکن بود. به فراموشی سپردن همانی که آقای صدر در مجمع رسمی بین دولتمردان بیان کرد و مردم شیعۀ ایران سال‌ها به امید تشکیل دولت او مقابل طواغیت ایستادگی کردند؛ و افرادی چون شیخ احمد کافی که مردم را در مقابل شاه مفلوک، به امام زمان دعوت می‌کرد‌ند، مصداق بارز کلام ما هستند که دعوت‌کننده به اصل حاکمیت مهدوی بودند.

آمریکا برای استقرارش از فریب «حاکمیت به شکل دموکراسی» در بین جوامع اسلامی استفاده کرد تا مردم حاکمیت توسط امام مهدی را فراموش کنند و کم‌کم با این حیله، ابتدا در عراق توسط مرجعیت دینی، مخالفانش را سرکوب کرد و بدون هیچ جنگی وارد خاک عراق شد و به کمک همین مرجعیت، نظام دموکراسی را در عراق پر و بال داد و پایگاه‌های خویش را در خاک عراق بنا نمود.

همچنین در ایران، مردم به دلیل عدم آگاهی و دور شدن از روایات و قرآن دچار گمراهی عظیمی شدند تا جایی که می‌بینیم علاج وضع اسفناک خویش را در تشکیل حاکمیت‌های مردمی می‌بینند و بعضاً پیشنهادهایی ازجمله تشکیل مجدد حکومت خاندان پهلوی، حاکمان اسبق را نیز بیان می‌کنند! چه شد که شیعه، امام زمان خویش را فراموش کرد؟

ای مردم! دموکراسی حیلۀ آمریکا در ممالک اسلامی است برای از بین بردن تفکر و عقیدۀ مهدوی و به حاشیه راندن شعار حاکمیت الله؛ و علمای بی‌عمل، این هدف آمریکا را در قالب چهره‌ای دینی به مسلمانان القا کردند و پرچم دموکراسی را که حاصل تفکر آمریکایی و برگرفته از سقیفه است بر دوش خود حمل نمودند.

پس بدانید اینک پسر فاطمه (س) طبق روایات، فرستادۀ خود را ارسال نموده تا ملت‌ها را از یوغ ستم‌ دولتمردان کذاب رها سازد و شرافت و انسانیت را توسط قلم فرزندش احمد الحسن به مردم بشناساند تا مردم تفاوت گرگ ‌و ‌چوپان را متوجه شوند.

شما را دعوت می‌کنیم به مطالعۀ حقیقتی پنهان در کتاب «حاکمیت خداوند، نه حاکمیت مردم» نوشتۀ فرستادۀ امام مهدی (ع)، سید احمد الحسن (ع) باشد که از یک سوراخ دو بار گزیده نشوید.

همچنین ببینید

برخورد حاکمیت ها با دعوت حق یمانی

169 – نقدی بر مواجهۀ حاکمیت‌ها با دعوت یمانی

با تأملی در مبانی دینی آزادی بیان و بایسته‌های آن به قلم: محمدهادی قره‌داغی وقتی …

یک نظر

  1. اللهم مکن لقائم آل محمد ع
    تنها راه حل مهدی ع است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =