خانه > اخبار دعوت یمانی > 4 دستاورد ارزشمند انقلاب مردمی بصره و تظاهرات کنندگان عراقی از نگاه سید احمد الحسن (ع)

4 دستاورد ارزشمند انقلاب مردمی بصره و تظاهرات کنندگان عراقی از نگاه سید احمد الحسن (ع)

انقلاب بصره تا به حال چه چیزهایی را تحقق بخشیده است؟

1. حکومت محلی و مرکزی را ادب کرده است و احزاب خرابکار را که عراق را ویران کردند، به وحشت انداخت و وادارشان خواهد کرد درباره هرگونه تظاهراتی که در آینده پیش آید، هر کلمه‌ای را که بر زبان جاری می‌کنند، هزار بار بسنجند؛ چه برسد به سرکوب آن، و موضع نخست‌وزیر عراق و استاندار بصره و حتی بعضی دستگاه‌های امنیتی نظامی به‌روشنی 180 درجه تغییر کرد؛ با اینکه هنوز «نیس» در جنوب فرانسه است!

۴ دستاورد ارزشمند انقلاب مردمی بصره و تظاهرات کنندگان عراقی از نگاه سید احمد الحسن (ع)

2. برای ملت عراق به‌طورکلی آرزوی بزرگی را برآورد؛ زیرا این یک تظاهرات غیرسیاسی بود و تابع هیچ جبهه دینی یا سیاسی نبود و امروز مردم عراق به شما می‌نگرند و تمامش آرزو و انتظار است.

3. تعداد بسیاری از تظاهرات کنندگان بصره را بانوان تشکیل دادند و حضور زنان در [تظاهرات] بصره، به زنان دیگر استان‌های عراق شجاعت بخشید تا عنوان کار را دردست گیرند؛ زیرا زن قوی است و قادر است کارهای زیادی را تحقق بخشد و تصویر زیر نشان‌دهنده بانوانی است که در تظاهرات اخیر کربلا شرکت کردند.

4. جوانان ظرفیت بزرگی از خود نشان دادند؛ زمانی که از میدان بیرون کِشیده شدند؛ آنجایی که مجموعه‌های احزاب خارج شدند تا خرابکاری کنند و به آتش بکِشند و بین خودشان جنگ صورت گرفت تا به تصفیه‌حساب شخصی‌شان برای دست‌یابی به اکثریت قاطع طرفدارانشان بپردازند.

به همین نکات بسنده می‌کنم، وگرنه چیزهای دیگری هم محقق شده است؛ شما خیلی چیزها را تحقق بخشیدید و چیزهای بسیاری را تغییر داده‌اید و من اطمینان دارم که شما تغییر ریشه‌ای را رقم خواهید زد.
پیام فیسبوک سید احمد الحسن (ع) در 18 شهریور 1397

همچنین ببینید

Time of Appearance

Introduction to the Weekly Magazine of the Time of Appearance We find ourselves living in …

یک نظر

  1. عبدالله یحیی

    دلایل زیادی برای اثبات احمد الحسن (ع) وجود دارد که اگر کسی از یک راه علیه ایشان بایستد، راههای بسیاری دیگر هست که نمیتوان ایشان را انکار کرد،
    ایشان از راه وصیت پیامبر (ص) شناخته شده است​، از روایات متعدد ائمه (ع) معرفی شده، از طریق پرچم رسول الله شناخته میشود، از طریق علم که ایشان موضوعاتی را در هر زمینه ای مطرح کرده که بسیاری از نظریه ها را به چالش کشانده،
    و همچنین تسلط کامل ایشان بر قرآن کریم و رویاهای مومنین،
    اینها دلایل کمی نیست و هرکدام دلیل محکمی برای اثبات ایشان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 6 =