خانه > اخبار دعوت یمانی > دستگیری شیخ عباس فتحیه و شیخ صادق دوستکام به جرم عقیده و ایمان به سید احمد الحسن (ع)

دستگیری شیخ عباس فتحیه و شیخ صادق دوستکام به جرم عقیده و ایمان به سید احمد الحسن (ع)

بسم الله الرحمن الرحیم
والحمدلله رب العالمین
و صلی الله علی سیدنا محمد و آله الائمة و المهدیین و سلم تسلیما کثیرا

قال‌الله تعالی: “لَيْسَ الْبِرَّ أَنْ تُوَلُّوا وُجُوهَكُمْ قِبَلَ الْمَشْرِقِ وَالْمَغْرِبِ وَلَكِنَّ الْبِرَّ مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ وَالْمَلَائِكَةِ وَالْكِتَابِ وَالنَّبِيِّينَ وَآتَى الْمَالَ عَلَى حُبِّهِ ذَوِي الْقُرْبَى وَالْيَتَامَى وَالْمَسَاكِينَ وَابْنَ السَّبِيلِ وَالسَّائِلِينَ وَفِي الرِّقَابِ وَأَقَامَ الصَّلَاةَ وَآتَى الزَّكَاةَ وَالْمُوفُونَ بِعَهْدِهِمْ إِذَا عَاهَدُوا وَالصَّابِرِينَ فِي الْبَأْسَاءِ وَالضَّرَّاءِ وَحِينَ الْبَأْسِ أُولَئِكَ الَّذِينَ صَدَقُوا وَأُولَئِكَ هُمُ الْمُتَّقُونَ” (بقره، ۱۷۷)
«نیکی این نیست که روی خود را به سوی مشرق و مغرب کنید، بلکه نیکی [واقعی و کامل، که شایسته است در همه امور شما ملاک و میزان قرار گیرد، منش و رفتار و حرکات] کسانی است که به خدا و روز قیامت و فرشتگان و کتاب آسمانی و پیامبران ایمان آورده اند، و مال و ثروتشان را با آنکه دوست دارند به خویشان و یتیمان و درماندگان و در راه ماندگان و سائلان و [در راه آزادی] بردگان می دهند، و نماز را [با همه شرایطش] برپای می دارند، و زکات می پردازند، و چون پیمان بندند وفاداران به پیمان خویشند، و در تنگدستی و تهیدستی و رنج و بیماری و هنگام جنگ شکیبایند؛ اینانند که [در دین داری و پیروی از حق] راست گفتند، و اینانند که پرهیزکارند.»

متأسفانه باخبر شدیم که در تاریخ شنبه 3 شهریور 1397، نیروهای اطلاعاتی حکومتی در یک اقدام خشونت‌آمیز، چند تن دیگر از انصار یمانی آل محمد، سید احمد الحسن (ع) را به طرز فجیعی دستگیر نمودند و به مکان نامعلومی بردند.

در این اقدام بی‌رحمانه، «شیخ عباس فتحیه» مورد ضرب و شتم قرار گرفت و به همراه همراهانشان «شیخ صادق دوستکام»، یک نفر از برادران انصار و یکی از خواهران انصاری دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

شیخ عباس فتحیه از اساتید حوزه و دانشگاه و مؤمن به دعوت وصی و فرستاده‌ی امام مهدی (ع)، روز شنبه 3 شهریور 1397 (سیزدهم ذی‌الحجه) به جرم ایمان به یمانی آل محمد (ع) دستگیر شدند.

📌 پس از چندین بار دستگیری و متواری بودن و تحمل آزار و اذیت‌ها، خداوند رسالتی دیگر برای شیخ عباس فتحیه رقم زد؛ با انتشار خبر دستگیری ایشان و دیگر انصار امام مهدی (ع)، بیش‌ازپیش عجز علمی و عقیدتی مخالفان این دعوت نورانی مشخص گردید؛ آنان که در تحدی‌های این شیخ عزیز برای مناظره، سکوت یا فرار کردند، به‌زودی ایران مهدوی را خواهند دید.

بدانید که روز قیام قائم (ع) نزدیک است. کلام قائم آل محمد سید احمد الحسن (ع) را جدی بگیرید:

آن‌ها ده مؤمن را زندانی می‌کنند در نتیجه صد نفر دیگر ایمان می‌آورند. ‌(پیام فیس‌بوک سید احمد الحسن، 18 مهر 1392)

هر کاری که دوست دارید انجام دهید، به‌درستی که برای وارث زمینه‌سازی می‌کنید، چه بخواهید، چه نخواهید. (سید احمد الحسن (ع)، خطبه حج)

دستگیری شیخ عباس فتحیه و شیخ صادق دوستکام به جرم عقیده و ایمان به سید احمد الحسن (ع)

ضمن همدردی با کلیۀ مؤمنین در این واقعه بزرگ، از همۀ عزیزان تقاضامندیم در کنار حفظ آرامش و سعۀ صدر و دعاگویی، هرچه بیشتر به بیان حقیقت این دعوت نجات‌بخش بپردازند و با بیانی محترمانه، سعی در بیان نظرات نجات‌بخش امام احمد الحسن (علیه‌السلام) نمایند و به کسانی که به دنبال القاء دشمنی و تقابل منفی میان حکومت و انصار هستند -و در این راه از تهمت و دروغ‌بستن به انصار و دعوت مبارک آل محمد (ع) ابایی ندارند- اجازۀ سوءاستفاده داده نشود؛ و خبر مظلومیت این عزیزان را با تمام توان نشر دهند.

“وَاصْبِرْ وَمَا صَبْرُكَ إِلَّا بِاللَّهِ وَلَا تَحْزَنْ عَلَيْهِمْ وَلَا تَكُ فِي ضَيْقٍ مِمَّا يَمْكُرُونَ” (نحل‌، ۱۲۷)
«و شکیبایی کن، و شکیبایی تو جز به توفیق خدا نیست، و بر [گمراهی و ضلالت] آنان [و کارهایی که انجام می دهند] اندوهگین مباش، و از نیرنگی که همواره به کار می گیرند، دلتنگ مشو.»

والحمدلله رب العالمین و العاقبة للمتقین
مؤسسه وارثین ملکوت- 1397/6/3

ناتوانی حکومت ایران و علمای بی‌عمل آخرالزمان در برابر علم و استدلال انصار امام مهدی (ع)

برادرم شیخ عباس فتحیه، دربند شدنت برایمان سنگین بود و سخت؛ قلبمان شکست، دلمان گرفت، اما پشتمان نلرزید.

با تمام اندوهی که داریم، خرسندیم و قدرتمندانه در کنار دیگر خواهران و برادرانمان ایستاده‌ایم، ایستاده‌ایم تا حک شدن نقش حاکمیت خدا را روی زمین ببینیم. ایستاده‌ایم که ببینیم روزی را که بسیاری از برادران و خواهرانمان را بخاطرش در بند کردند.

دستگیری شیخ عباس فتحیه و شیخ صادق دوستکام به جرم عقیده و ایمان به سید احمد الحسن (ع)

📌 این دستگیری باعث شد بیش‌ازپیش مصمم شویم که ایستادگی کنیم، بیش‌ازپیش به راهی که رفته‌ایم اطمینان کنیم. این دستگیری نه‌تنها تضعیف‌مان نمی‌کند، بلکه بیش از گذشته استوارمان می‌کند، زیرا که روایات ائمه یکی پس از دیگری محقق می‌شود.

این دست‌وپا زدن‌ها نشان از ناتوانی‌ دارد، ناتوانی در ارائه استدلالی که بتواند با استدلال یمانیون تحدی کند و این دست‌وپا زدن‌ها به‌سان دست‌وپا زدن باتلاق زده‌ایست که تلاش بیشترش، او را بیشتر به سمت تباهی سوق می‌دهد.

🌷 و اما عزیزانمان در تربت حیدریه
بدانید و آگاه باشید، قائم (ع) به خود می‌بالد که فرزندانی چون شما دارد، فرزندانی که زیر بار ذلت نمی‌روند؛ حسین وار همسران و خواهران و دخترانتان را با خود بردید تا بدانند قصد خشونت ندارید، اما مورد تجاوز و ظلم ظالم واقع شدید؛ نگران نشدید، هراسان نشدید و معنای واقعی توکل را به تصویر کشیدید.
✨خوشا به حالتان که فرزندان خلف احمد الحسن (ع) هستید و چه زیبا درس مردانگی، شجاعت و مقاومت را آموختید.

حتما بخوانید: ضرب و شتم خونین و دستگیری انصار امام مهدی (ع) در تربت حیدریه

به انتظار ننشسته‌ایم، بلکه ایستاده‌ایم که روز رونمایی حق برسد و در آن روز، خوشا به حال حامیان حق و بدا به حال منکران حق. الله یحفظکم و یسترکم ان‌شاءالله.

دل نوشته انصار امام مهدی (ع) برای شیخ مظلوم عباس فتحیه

  • چند نفر به یک نفر؟!
    حق دارند از شیرمردان دعوت احمدی بترسند! و برای از پا درآوردن اراده‌ی هر مرد یمانی، لشکر آمده کنند و به خود بپیچند که چرا این باغ سبز احمدی به هر درختش که تبر می‌زنند، ده درخت دیگر ریشه می‌دواند.

دستگیری شیخ عباس فتحیه و شیخ صادق دوستکام به جرم عقیده و ایمان به سید احمد الحسن (ع)

عباس فتحیه در بند شد! ما برای برادرمان که در چنگال اسارت است، غصه خواهیم خورد…؛ اما سینه هامان را سپر خواهیم کرد… عزممان را در راه آنچه با جان و دل به او ایمان داریم راسخ‌تر می‌کنیم.

این عهدی است که از روز الست بر گردن ماست و ترکه‌های جور بر جسم ما نمی‌تواند پیمان ابدی ما را با اولاد علی (ع) بشکند.

شیخ عباس اجرش را از خدایش خواهد گرفت و خدا برای بنده‌اش کافیست. بی‌شک موج بعدی مؤمنین به دعوت سید یمانی زندانیان هم بند شیخ عباس فتحیه خواهند بود.

خداوند به تمام اتفاقات آگاه است و قطعاً خیری در پیش است. سیزدهم ذی‌الحجه!

  • چندین سال است از دیدن همسر و فرزندانت محرومی
    برادر عزیزم شیخ عباس فتحیه، خبر بازداشتت را شنیدم. چه تابستان داغی شده. انگار قرار است محرم امسال هم رنگ و بوی اسارت انصار به خود بگیرد.

دستگیری شیخ عباس فتحیه و شیخ صادق دوستکام به جرم عقیده و ایمان به سید احمد الحسن (ع)

برادرم انصار می‌دانند که گاهی تا چند روز برای تهیه یک کار دعوت نمی‌خوابیدی. انصار می‌دانند چندین سال است از دیدن همسر و فرزندانت محرومی. هر چه در توان داشتی برای دعوت گذاشتی و الآن هم مطمئنیم در بازداشتگاه نیز سفیر دعوت مبارک مهدوی هستی.

یاد کار پاسخ به شبهات افتادم، یاد رؤیایی افتادم که مدت‌ها قبل برایت گفتم و در اسارت هم فایل صوتی ضبط می‌کردی. آری زندان برایت محل جدیدی برای تبلیغ است…؛ چون می‌دانیم در کار دعوت خستگی برایت معنا ندارد.

راستی شیخ عزیز دلگیر نباش، برادران و خواهران انصاری‌ات قول می‌دهند راهت را ادامه دهند؛ قول می‌دهیم کم‌کاری‌هایمان در حق دعوت را جبران کنیم؛ قول می‌دهیم تا آخرین نفس راهت را ادامه دهیم. به یاری خداوند به‌زودی از اسارت بیرون می‌آیی و کار تدریس کتاب متشابهات را به پایان می‌رسانی.

📌 انگار قصه اسارت انصار پایانی ندارد…
📌 حرف زیاد داشتم تا برایت بگویم ولی…
📌 پایان قصه، پیروزی حق بر باطل است…

اللهم مکن لقائم آل محمد (ص)
لبیک یا مهدی (ع)
لبیک یا احمد (ع)
✍️ هارون انصاری

  • برای زمین زدن حسین (ع)، عباس را هدف گرفتند تا کمر مولایش را بشکنند؛ اما کور خواندند کوردلان!
    غافل‌اند از اینکه همه‌ی ما در قلبمان پرچم مولایمان را افراشته‌ایم و نمی‌گذاریم عَلم دعوت آل محمد (ص) روی زمین بماند.

از حنجره‌ی ما جز البیعه الله بیرون نمی‌آید و فریاد می‌زنیم ما همان‌های هستیم که صلیبمان را به دوش می‌کشیم.

در بند کنید، دستانمان را در زنجیر کنید اما هرگز نمی‌توانید نور خدا را با دهانتان خاموش کنید. ما هیچ نداریم جز جانی که در راه جانان بگذاریم و جز سری که اگر برای غیر از اولاد علی از دست دهیم خسران زده‌ایم.

شیخ #عباس_فتحیه نیز پس از #شیخ_علی‌اکبر_جوکار برای چندمین بار دستگیر شد

عباس فتحیه در بند شد؛ اما قسم به هفت آسمان و خدایی که ملکوت آسمانها در دستان اوست، نبودن او چون بودنش در این دعوت به صلاح و خیر قیام آل محمد خواهد بود.

کجا زمین یا آسمان لحظه‌ای از ولایت آل محمد شانه خالی کرده که ما امشب اندوهگین باشیم. یوسف‌ها همیشه در بندند!
📆 سیزدهم ذی‌الحجه …

همچنین ببینید

Time of Appearance

Introduction to the Weekly Magazine of the Time of Appearance We find ourselves living in …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =