خانه > اخبار دعوت یمانی > شیخ علی اکبر جوکار، استاد سطح عالی و درس خارج حوزه علمیه قم به جرم عقیده و ایمان به سید احمد الحسن (ع) دستگیر شد

شیخ علی اکبر جوکار، استاد سطح عالی و درس خارج حوزه علمیه قم به جرم عقیده و ایمان به سید احمد الحسن (ع) دستگیر شد

  • پرده اول: انصار امام مهدی (ع) در تربت حیدریه دستگیر شدند.
  • پرده دوم: شیخ علی اکبر جوکار (برادر شهید فیض الله جوکار) استاد سطح عالی و درس خارج حوزه علمیه قم و از انصار امام مهدی (ع) به جرم دفاع از وصیت رسول الله (ص) و عقیده و ایمان به وصی و فرستاده امام زمان (عج)، سید احمد الحسن (ع) دستگیر شد.

حتما بخوانید: اظهار عقیده یکی از حقوق طبیعی انسان (بازخوانی سخنان رهبری ایران در دهه ۶۰)

🔥 روزهای گذشته دو اتفاق بسیار بزرگ برای انصار امام مهدی علیه‌السلام در ایران واقع شد.
🔥 اولی دستگیری دسته‌جمعی انصار امام مهدی (ع) در شهر تربت حیدریه و زندانی شدن کودک شیرخوار و کودکان و زنان و مردان و حتی پیرمرد و پیرزن‌ها بود.
🔥 اما اتفاق بعدی دستگیری شیخ علی اکبر جوکار حفظه الله از اساتید حوزه و مدرس درس خارج که شخصیتی معروف در بین علماء و حوزویان دارد، می‌باشد.

🔥 تقارن بین این دو اتفاق، نشان‌دهنده‌ی این است که نیروهای امنیتی یقین دارند که انصار امام مهدی (ع) با امنیت کشور ایران هیچ دشمنی نداشته و ندارند؛ بلکه تنها مشکل آن‌ها با عقیده و فکر انصار است؛ واگرنه دستگیری کودک شیرخواره و زن و مرد و استاد حوزه و عالمی چون شیخ جوکار، چه توجیهی می‌تواند داشته باشد؟
🔥 حقیقتاً انسان عاقل و منصف بدون ذره‌ای تفکر به نتیجه می‌رسد‌.

🔥 بنابراین از آقای سید علی خامنه‌ای و حکومت ایران، خواستاریم که انصار امام مهدی (ع) در تربت حیدریه و اساتید و شیوخ حوزه در قم مقدسه و تمام‌ نقاط کشور را آزاد کنند.

حتما بخوانید: هشدار سید احمد الحسن (ع) به سید علی خامنه‌ای درباره دستگیری و محاکمه انصار امام مهدی (ع) در ایران

استاد علی اکبر جوکار کیست؟

ایشان از اساتید سطوح عالیه حوزه علمیه قم و مؤلف کتب حوزوی و از مؤمنین به دعوت سید احمد الحسن (ع) به دلیل ایمان به وصیت پیامبر (ص) هستند که یک‌بار توسط دادگاه ویژه روحانیت قم دستگیر و بعد از دو روز با قرار وثیقه آزاد شدند.

شیخ علی اکبر جوکار (برادر شهید فیض الله جوکار) استاد سطح عالی و درس خارج حوزه علمیه قم و از انصار امام مهدی (ع)
شیخ علی اکبر جوکار (برادر شهید فیض الله جوکار) استاد سطح عالی و درس خارج حوزه علمیه قم و از انصار امام مهدی (ع)

شیخ علی اکبر جوکار بارها آمادگی خود را برای شرکت در مناظره رسمی و علمی در مدرسه فیضیه قم و دیگر مدارس حوزه و همچنین تلویزیون، جهت اثبات حقانیت سید احمد الحسن (ع) اعلام کرده بود.

از تألیفات شیخ علی اکبر جوکار می‌توان از کتاب‌های: «کوبنده فرق باطله» در ردّ فلسفه و عرفان نظری و «شناخت زن راهی به‌سوی بهشت» و «مشکوة الطریق» نام برد.

علی‌الظاهر معاندین بدصفت این دعوت مبارک، بار دیگر برای فرار از مناظرات و درخواستهای رسمی و علنی انصار و علما و شیوخ با عمل این دعوت مبارک، دست به تحریفات و اتهامات و اکاذیب مجدد زدند؛ اما ما صحنه دعوت به مناظرات را خالی نخواهیم کرد؛ زیرا طبق روایات لعن خدا و رسول خدا و ملائک آسمان بر علمایی است که در صورت وارد شدن بدعت در دین، علم خود را ظاهر نکنند.

بنابراین شما و بزرگانتان دو راه دارید، یا راه فرار از مناظرات علمی و علنی در فضای رسانه ملی با انصار را انتخاب کنید که با این کار لعن خدا و رسولش و ملائکه را خریدارید کما فی السابق و یا اینکه تابع کلام رسول اکرم (ص) هستید و برای نشان دادن علمتان وارد صحنه خواهید شد.

حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر
شعارنا لا قوة الا بالله.

همچنین ببینید

Time of Appearance

Introduction to the Weekly Magazine of the Time of Appearance We find ourselves living in …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 9 =